hoofdstuk 10

640 31 1
                                    

P.o.v. lilian

'die fotos verspreiden zich best snel!' zeg ik als ik een foto van mij en niall in de bouwmarkt op twitter zie staan, hij knikt 'ze zetten het er altijd gelijk op' zegt hij en parkeert de auto op de oprit.

'zal ik de jongens vragen of ze komen helpen' zegt niall terwijl hij zich naar me omdraaid 'gezellig' zeg ik en open de autodeur, ik zucht in mezelf, weer paparazzi. ik loop naar de kofferbak en pak net als niall een tas met verf die hij vervolgens weer af probeert te pakken omdat hij de gantleman moet spelen.

ik ren snel naar de deur, voel in mijn zak voor de sleutels maar vind ze niet. ik draai me om naar niall die lachend de sleutels omhoog houd, ik denk dat je de reserve maar aan mij moet geven' zegt hij en haalt de deur van het slot.

ik loop dor naar de keuken, open de keukenla an gooi de sleutels naar hem toe. 'vang!' zeg ik en wil ze naar niall toe gooien als ik word opgetilt 'gotcha!' grinnikt hij en geeft een kusje in mijn nek, dan zal er vast weer papz in de tuin staan. ik draai me om en  tik op zijn neus, 'niet mij!' zeg ik en kijkt naar mijn voeten die ongeveer 30 centimeter boven de grond bungelen.

'triiiiiiiiiiiiiiiing!' 'saved bij de bel' grinnik ik en probeer uit nialls greep te komen wat niet lukt, hij begint te lachen en gooit me over zijn schouder heen. 'hey guys!' reop ik als ik de voordeur open hoor gaan. 'liz?' hoor ik liam verbaasd vragen. ik zet mijn handen op nialls heupen en duw mijn hofd achter zijn rug weg 'hi' zeg ik terwijl ik naar de op de kop staande jongens zwaai.

'niall' 'lilie' 'ik word een beetje misselijk' zeg ik en probeer me omhoog te duwen. ik zie het niet maar weet gewoon dat hij nu een o met zijn mond vormt, niet veel later sta ik weer met beide benen p de grond en trek ik snel mijn shirt recht.

'hebben jullie de overals mee?' vraagt niall 'jep' zegt liam en gooit een tas naar hem toe, 'en ik dan?' louis grinnikt 'voor jou hebben we ook een' zegt hij en loopt dan samen met de rest naar binnen toe. 'wat is het hier wit!' zegt harry als we in de woonkamer zitten.

'klopt daarom gaan we het ook verven' zeg ik en wijs naar de blikken verf en spuitbussen die op de tafel uitgestald zijn. hij knikt 'waarom zoveel kleuren?' 'das een geheimpje' zegt niall voor ik iets kan antwoorden. 

'laten we beginnen!' gilt louis en gooit iedereen een blauw overal toe. iedereen trekt zijn overal over zijn eigen kleding heen en pakt per tweetal een pot oceaan bleu.

'alle muren?' 'doe maar, de kleuren zijn voor later' iedereen knikt en begint de meubels aan de kant te schuifen 'hey guys?' ik krijg van alle kanten een 'hmmm' toegeworpen. 'hoe wisten jullie mijn maat?' vraag ik verbaasd terwijl ik in de spiegel naar het perfect passende overal kijk. 

'wisten we niet' zegt louis 'dit is eentje van elenour' zegt hij en bij de naam elenour krijgt hij een big smile op zijn gezicht. ik ga op de kranten staan en doop de kwarst in de pot waarna ik een grote veer lichtblau op de muur maak. 

na een tijdje hoor ik geroesemoes achter me en zie niall met zijn mobiel achterme staan en louis die met zijn wenkbrauwen aan het wiebelen is. ik haal mijn schouders op en ga weer verder met vereven. niet voor lang want een paar minuten daarna voel ik dat er een lijn met een kwast over mijn rug heen word getrokken. 

'NIALL!' gil ik als ik via de spiegel naar mijn rug kijk en zie dat mijn hele rug blauw is en ook een groot gedeelte van mijn haar. 

'ja babe?' zegt niall en glimlacht lief, 'you're dead horan!' zeg ik zo serieus mogelijk en trek een grote blauwe streep vanaf zijn wang tot over zijn blote arm. hij krijgt een uitdagende blk op zijn gezicht en houd zijn kwarst omhoog. 

ik bedenk me geen moment en ren snel de deur uit, niall op mijn hielen. natuurlijk is hij sneller dan mij en tilt hij me op waarna ik luid gegil om ons heen hoor, right, paparazzi en fans.

niall zet me neer op de grond en legt zijn handen p mijn heupen, hij kijkt me net zoals gister in mijn ogen en zet daarna zijn lippen op de mijne. ik leg mijn handen in zijn nek en beweeg mee met zijn lippen. 

zodra niall terugtrekt hoor ik het luide gegil weer om ons heen, owja.. dat was er ook nog.

act Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu