P.o.v. Lilian
'en, wat gaan we nu doen?' Ik beweeg ongemakkelijk mijn hand in de zijne, ik kan wel doen alsof er niks is gebeurt maar het voelt toch wel heel anders..
'ijsjeee!' Gilt hij en begint te rennen, mij achter zich aan trekkend. Uiteindelijk heeft hij me tot ergens diep het centrum mee in getrokken en staan we nu voor een huge ijswinkel.
'ik hoop dat je kunt kiezen' 'nee!' 'dan wens ik je' 'neeee! Ik wil niet naar binnen!' 'hou je niet van ijsjes?' 'jawel maar ik kan niet kiezen, zelfs als je twee dezelfde snoepjes op tafel zou legge n zou ik zelfs niet kunnen kiezen'
Hij begint te lachen waardoor ik ook moet lachen en we allebij op de grond zitten van het lachen, 'hahoke dahahahan kahan ik wehahael vohahaoor je kiehiezehen als je dat wil' zegt hij terwijl hij probeert op te staan.
'graag' zeg ik en veeg de tranen onder mijn ogen weg, we lopen samen naar binnen en gaan in een verrasend snelle rij staan. Ik kijk met grote ogen naar alle verschillende smaken ijs, er zijn ijsjes in alle kleuren van de regenboog en twee fitrines met meer dan 20 verschillende bakken in elk.
'nee! Niall! Dat is veel te veel!' zeg ik terwijl ik naar het ijshoorntje kijk met drie grote bolletjes er op, 'dat past vast wel' zegt hij en prikt in mijn buik
'aah!' Gil ik en dijns achteruit, 'uhm.. Sorry' fluister ik terwijl ik naar het kapot gevallen ijsje die op de stoep ligt kijk. 'geeft niet, we delen wel' zegt hij en houd zijn ijsje in de lucht.
'niet laten vallen' grinnik ik, 'wat?' 'niall!' 'je eh hebt een beetje ijs daar' lacht hij en veegt met zijn hand het ijs van mijn wang en neus.
'oeps' grinnik ik en sla met mijn hand tegen de punt van het hoorntje zodat het ijsje in zijn gezicht beland.
'hier kopen we ook echt ijsjes voor' 'jep' 'kom eens hier' ik zet een stapje dichterbij, niet zo'n slimme zet want het gene dat nu gebeurt hsd je kunnen verwachten.
Hij drukt het ijsje op mijn neus, wang en mond en begint daarna keihard te lachen, 'kom' zegt hij, neemt mijn gezicht tussen zijn handen en likt het ijs van mijn wang af 'nee! Ieeh!! Niall' 'wat?' Zegt hij een probeert me zo serieus migelijk aan te kijken.
Hij geeft me een klein kusje, 'hmm aardbei' ik sla hem licht tegen zijn schouder, 'grapjas' fluister ik en voel mijn hart in mijn keel kloppen.
'speeltuiiiin!' Gilt niall met een hoor stemmetje, tilt me op en rent naar een speeltuintje vlak voor een parkje.
'niall, ik heb' 'je kunt niet zeggen dat je een jurkje,aan hebt want dat heb je niet!' 'maar ik heb zelf benen!' 'nou en!' Zegt hij en rent naar een glijbaan.
JE LEEST
act
FanfictionWat gebeurd er als je ineens benaderd word door modest, wereldberoemd management van onder andere.. 1D En wat als je dan gevraagd word om te doen alsof je Nialls vriendin bent?