hoofdstuk 9

589 27 4
                                    

P.o.v. lilian

'deze kleur?' ik geef niall een pot verf waar hij vervolgens aandachtig naar kijkt 'te blauw' ik geef hem een andere pot 'serieus? roze?' ik knik 'nee' 'niall je lijkt wil een diva!' zeg ik lachend, niall kijkt me zogenaamd geschrokken aan en doet daarna net alsof hij zijn haar over zijn schouder gooit.

'uh tss ben ik ook! dat weet je toch!' waarna niall en ik - wat j wel verwacht- helemaal in een deuk liggen, 'back to bussnis!' roept niall dan in eens waardoor er allemaal hoofden naar ons omdraaien 'niall kom!' zeg ik en trek hem uit de supermanhouding.

'en vond je mijn maddy immitatie goed?' zegt hij en wiebelt met zijn wenkbrauwen, 'super!' giegel ik waarna niall tevreden knikt en zijn arm om me heen slaat, BOOM ik moet mijn zonnebril echt niet weer vergeten! ik hou mijn hand voor mijn ogen ter bescherming voor de paparazzi 

'hier' zegt niall en zet me zijn snapback op, 'thanks' zeg ik en ga op mijn tenen staan zodat ik hem een kusje op zijn wang kan geven, 'maar welke kleur wil jij dan?' vraag ik aan de blozende niall 'deze!' zegt hij en trekt me mee naar een rek.

'oceaan bleu?' 'is dat niet te blauw?' vraag ik schijnheilig, hij steekt zijn tong uit en geeft me daarna een kusje waarna de flitsen weer beginnen, volgensmij is ons toneelspel best geloofwaardig.

'maar vind je het mooi?' vraagt niall. ik knik 'pling' zeg ik ineens waardoor niall me raar aankijkt, 'ik heb een idee' leg ik hem uit, loop naar de verfpotten toe en pak een blik rode, oranje, gele, groene, -gewone- blauwe, paarse en een roze blik uit het schap waarna ik ze een voor een in het karretje gooi.

ik loop door naar de spuitbussen en gooi van alle kleuren die ik in verf heb gepakt ook een spuitbus waarna ik met het overvolle mandje weer naar niall toe loop en drie blikken van de oceaan bleu er in gooi.

'we kunnen gaan afrekenen' zeg ik en pak nialls hand. 'wat ga je met al die verf doen? zoveel muren heb je niet in huis' ik grinnik en ga dicht tegen hem aan lopen, 'ik dacht, als we nou ergens in het huis een muziek kamer maken' hij knikt instemmend 'maar waarom heb je dan al die verf nodig?'  'als je inspiratie voor iets hebt kun je het op de muur verven of schilderen, of je kunt gewoon iets op de muur zetten. gewoon een kamer waarin je je kunt uitleven'

'dat is zo goed bedacht!' zegt hij en legt de blikken en spuitbussen op de band, 'alleen moet ik je wel waarschuwen dat zayn daar waarschijnlijk vaak gaat zijn' ik haal mijn schouders op, 'het huis is maar een paar straten verder dan die van hun dus kunnen ze het gewoon beschouwen als hun eigen kamer, eigenlijk het hele huis wel' 

'ik betaal!' roept niall en rent naar de kassavrouw toe 'nee niall ik heb genoeg geld!' gil ik en probeer hem bij de kassa weg te duwen wat -ofcorce- niet lukt.

'NIALL!?' hoor ik opeens van alle kanten komen 'NIALL HORAN?!' niall kijkt me quasi boos aan, 'het is je eigen schuld' zegt hij en wijst naar een groepje gillende meisjes die aan komt rennen. 'ik weet het' zucht ik en gooi snel de afgerekende spullen in de tas waarna ik door niall de winkel uit getrokken word.

---------------------

JEEEJ! een hoofdstukje en helemaal  getypt met mijn linker hand -wat nogal moeilijk ging-  ik hoop dat er niet te veel spelfouten in zitten! ik ga vandaag niet zoveel uploaden als gister omdat ik met links niet zo snel kan typen. en als ik wel veel upload ben ik er waarschijnlijk aan gewend ofzo.

maar HOPE YOU LIKE ITTTTT! Xx

act Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu