P.o.v. Lilian
'ze zijn zo schattig samen' 'willen jullie hun echt wakker maken?' Ik hoor ze praten en heb al zo'n vermoeden wat er gaat gebeuren, iedereen staat om ons bed heen met een viltstift in zijn hand om op ons gezicht te tekenen.
Als ze dat nog niet gedaan hebben, maar ik ben te moe om mijn ogen open te doen, ik draai me om in nialls armen en leg mijn hoofd op zijn borst.
'ssssst ssssst ze is wakker!' Goed geraden hazza het blijft heel even stil waarna ik het geluidje van een dop die van de stil af word gehaald, 'wie eerst?' 'lilie' 'wat moet ik er op schrijven?' 'op de ene.. Uhm' 'ik weet al wat' zegt hij en voel dat hij mijn haar uit mijn gezicht blaast.
'waag het niet lou' zeg ik en grijp zijn pols vast, 'aaaaaaah!' Gilt hij als een klein meisje, 'red jezelf, red jezelf!' Ik hoor het geluid van een reeks voetstappen zachter worden en laat zijn pols los.
'wat was dat?' Hoor ik niall hees vragen, 'ze wouden ons bekliederen' 'natuurlijk' zegt hij en legt zijn armen strakker om me heen.
'komen jullie! Het ontbijt is klaar!' 'neeej' zucht niall en zet zijn kin op mijn hoofd, 'wat is er?' 'ik wil knuffelen' fluisterd hij en tekent een stukje mijn ruggengraat over, 'daar kan ik wel mee leven' grinnik ik en sla mijn armen om zijn torso heen
Ik open mijn ogen en schuif mezelf naar boven zodat ik hem aan kan kijken, hij glimlacht lief en veegt een plukje haar uit mijn gezicht. 'goodmorning babe' fluisterd hij, 'goodmorning' glimlach ik terug.
Hij drukt een kusje op mijn mondhoek en verstopt zijn gezicht in mijn nek, 'guys! We hebben ontbijt!' Hoor ik nu vanaf de overloop komen.
'laat mij maar' hoor ik de stem ban elenour, 'doe alsof je slaapt' fluister ik nog snel tegen niall voordat de deur open slaat.
'als jullie eten willen moeten jullie op staan!' Zegt ze waarna er eem kussen op mijn hoofd word gegooid, 'we slapen nog' mompelt niall in mijn nek.
'je praat ook echt in je slaap he?' 'ja' 'oh, maar als jullie eten willen moeten jullie opstaan' 'we komen zo' zeg ik en steek mijn hand in de lucht.
'mooi' zegt ze waarna je de deur weer dicht hoort gaan, 'ha! Ik zei toch dat het mij zoy lukken!' 'dat zei je niet' 'wel' 'niet' 'wel, aaaaaah louis zet me neer!'
'niet doen' zeg ik als ik niall mijn heupen vast pakt en rechtop gaat zitten, 'wat niet?' Zegt hij waana ik over zijn schouder word getild'
JE LEEST
act
FanfictionWat gebeurd er als je ineens benaderd word door modest, wereldberoemd management van onder andere.. 1D En wat als je dan gevraagd word om te doen alsof je Nialls vriendin bent?