Here we are again
___________________P.O.V Lillie
Niall gooit de tassen in de kofferbak bij de rest en doet de kofferbak weer dicht. Ondertussen kruip ik snel de auto in voordat ik al te nat geregend word "en wie zijn idee was dit ook al weer?" Zeg ik terwijl ik mijn haar in een messy bun doe, ik hoor hier en daar wat gegrinnik. Niall stapt naast me in de auto en doet de deur achter zich dicht "no worries lillie het word leuk, heb je ooit wel eens in de regen gezwommen?" Ik schud mijn hoofd, "dan mag je ook niet oordelen!" Zegt Harry.Als we aangekomen zijn bij het strand stapt iedereen uit en begint met uitkleden. Ik en elenour hadden onze bikini al onder onze kleding aan gedaan en de jongens droegen hun zwembroek ook al. Tegen de tijd dat we allemaal omgekleed waren waren de meesten ook al weer doorweekt, "lets go!" Gilt Louis en begint het strand op te rennen.
Het zand rent makkelijk, de regen heeft het zachte zand wat harder gemaakt waardoor het makkelijker loopt. Iedereen duikt snel het water in en ik slaak een klein gilletje "k-koud" ik hoor Harry naast me lachen. Niall komt naar me toe gezwommen/ lopen, het is maar net hoe je het wil noemen, en wikkelt zijn armen om me heen . "Warmth" glimlach ik tevreden als ik zijn warms lichaam tegen dat van mij voel. Ik doe mijn ogen dicht en geniet van de regen en het water, lang duurt het moment niet want ik krijg al snel een hele plens water over me heen. Ik open mijn ogen en zie een zayn en Harry in een deuk liggen van het lachen.
"Ik krijg jullie nog wel" zeg ik en probeer naar ze toe te rennen, heb je wel eens geprobeerd in water te rennen? Zo ja, dan weet je hoe dom dit er uit zag en hoe langzaam ik vooruit kwam. Het resultaat was dan dus ook een zayn en een Harry die ondertussen aan het stikken waren in hun lach "we bedenken nog wel wat" fluisterd Niall in mijn oor, en drukt een kusje in mijn nek.
-----------------------------------------------------------------------------
Oh my lord, wat is dit nou weer?
Even een random hoofdstuk plaatsen naar weet ik veel hoe veel jaar😅
Ik heb vandaag het hele boek nog weer even gelezen en het is echt niet normaal hoeveel spelfouten er wel niet in zitten, en hoe slecht het wel niet geschreven is.
Maarja, little me promised people dat ze ooit nog eens verder zou gaan, dus. Dit is nu ooit.
Vandaar dan ook het mini mini hoofdstukje.Lets see what happens🙌🏻🦄
JE LEEST
act
Fiksi PenggemarWat gebeurd er als je ineens benaderd word door modest, wereldberoemd management van onder andere.. 1D En wat als je dan gevraagd word om te doen alsof je Nialls vriendin bent?