P.o.v. lilie
ik klom de auto in en keek verbaasd naar alle flitsen van buiten, zodra niall in de auto zat klom ik zoals de heen weg op zijn schoot zodat de jongens normaal konden zitten. 'is er altijd zo veel paparazzi?' niall grinnikte, 'soms is het nog wel erger.
ik keek hem met grote ogen aan en ging daarna recht zitten zodat niall de riem om ons beiden kon doen, waarom? geen idee. zodra de auto begon te rijden draaiden er vier hoofden naar me om, 'vond je het intervieuw leuk?'
creepy, waarom deden ze altijd alles te gelijk? 'telepatie' fluisterde niall 'hoe weet je dat ik daar aan dacht?' vraag ik verbaasd en draai me voor zo ver het kan om. 'je praatte hard op' lachte zayn, ik knikte begrijpelijk, dat verklaarde eigenlijk best veel.
'maar vond je het intervieuw leuk?' ik haalde mijn schouders op en hing wat naar achter tegen niall aan, 'ik weet niet, dit was mijn eerste intervieuw dus ik heb geen idee wat leuke en niet leuke intervieuws zijn' ze knikte en draaide zich allemaal weer om.
ik zuchtte en sloot mijn ogen, ik was best moe. blijkbaar rust je van slapen met je hoofd op de piano niet echt uit, ik veegde met mijn handen over mijn benen zodat mijn handen in het vest van niall verdenen, jep. het vest van niall, niall had hem aan me gegeven zodat ik de capauchion op kon doen als we naar buiten liepen zodat ik niet op dag een als ''nialls vriendinnetje' blind zou worden.
ik zakte langzaam weg tot ik de jongens op de achtergrond nog vaag hoorde praten, waarna ik vrij snel in slaap viel.
-----------------
sorry! kort hoofdstukje! ik had niet zo veel tijd dus dit is een soort van tussen hoofdstukje..
Xx
JE LEEST
act
Hayran KurguWat gebeurd er als je ineens benaderd word door modest, wereldberoemd management van onder andere.. 1D En wat als je dan gevraagd word om te doen alsof je Nialls vriendin bent?