hoofdstuk 13

564 28 1
                                    

P.o.v. lilian

'lilie' ik word licht door elkaar geschud 'lilie waarom slaap je hier?' ik steek mijn hand uit, leg hem op zijn hoofd en laat hem van boven op zijn hoofd naar beneden glijden over zijn gezicht.

'oke, dan spelen we het zo' zegt hij en ik voel dat ik van het bankje word getild, ik leg mijn hoofd op zijn schouder, sla mijn benen om zijn middel en doe weer een poging om in slaap te vallen waardoor ik dus eigenlijk als een koala aan hem hang.

hij tilt me de trap af waarna ik een koude windvlaag langs mijn armen voel gaan, hij grinnikt zachtjes en begint daarna te rennen. 'niaaall' zucht ik geïriteerd als mijn hoofd op zijn schouder bonkt, 'adem inhouden' fluisterd niall in mijn oor waarna het ijskoude water van het zwembad mijn lichaam voel omringen.

door de schik hap ik onderwater naar adem, wat er niet is dus slik ik eigenlijk alleen maar water in. ik begin wild heen en weer te spartelen als teken dat ik omhoog wil maar niall houd me stevig vast, ik open mijn mond en gil zo hard als het kan onder water met mijn laatste beetje lucht.

niall opent zijn ogen en zwemt snel naar boven waar ik in hoesten uitbarst, niall klopt op mijn rug tot ik gestopt ben met hoesten en geeft me daarna een knuffel, wat we eigenlijk al een soort van deden aaangezien ik weer aan hem vastgeklemd zit. 

'i'm sorry' 'geeft niet, je zei toch duidelijk adem inhouden' grinnik ik en veeg een aantal natte plukjes van zijn haar voor zijn ogen weg. ik zie vanuit de bosjes een aantal fotocamera's te voorschijn komen, 'papz' fluister ik en leg mijn hoofd op zijn schouder.

hij grinnikt, 'dan hebben ze straks fotos van ons in onze sexy pyjama!' zegt hij en draait een rondje in het water. ik haal mijn hoofd van zijn schouder en kijk naar beneden, ik heb een voetbalbroekje aan en een oversized shirt van niall. 

tsja als je een jongen in huis hebt en jij alleen maar perfect passende kleding hebt, daar moet je echt gebruik van maken! 

opeens verdwijnen nialls armen om me heen en word ik uit het water getild, 'n-nial-l h-het is k-k-koud-d b-buit-ten h-het w-wat-ter' zeg ik en wil van nialls schouders af klimmen. maar hij houd me tegen en duikt dan onder water waardoor ik op zijn rug kom.

hij zwemt tot de kant, en draait zich dan om waardoor ik tegen de kant sta, hij zet zijn ene hand op de rand van het zwembad en leunt dan naar voren.

act Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu