hoofdstuk 4

624 32 1
                                    

P.o.v. lilian

'kom lilian  dan laat ik je de rest van de jongens zien!' zegt louis en trekt me mee het huis in, correctie de villa! 'noem me nou maar gewoon liz! dat doen zoveel mensen! lilian is veel te lang' 'oke dan lizzz' louis opent een deur en duwd me naar binnen, er draaien gelijk vier hoofden naar me om 

'dit zijn, liam, zayn, harry en niall' zegt hij terwijl hij ze een voor een aanwijst. iedereen staat op en geeft me een knuffel 'hoort dat geknuffel ergens bij ofzo?' harry knikt 'nog een?' zegt hij en sprijd zijn armen waarna hij me zonder op mijn antwoord te wachten in een knuffel grijpt.

'harry laat lilian los!' harry laat me los en steekt zijn tong uit naar maddy 'goe niall' begint ze en gebaart naar mij 'dit is je nieuwe vriendin, ik zal alles voor haar gaan regelen en dan moeten jullie elkaar maar even beter leren kennen' zegt ze en loopt daarna naar buiten.

ik kijk naar niall en zie dat hij een beetje wit weggetrokken is, ik loop voorzichtig naar hem toe 'h-het spijt me' zeg ik en friemel aan mijn mouw, hij schud zijn hoofd en gaat op de bank achter hem zitten 'oh.. uhm nee dat hoeft niet! het overviel me gewoon een beetje' zegt hij en haalt een hand door zijn haar waarna hij me aankijkt en zwak glimlacht.

'het geeft echt niet!' zegt hij en staat op waarna hij zijn armen om me heen slaat, 'gewoon geschrokken' hij laat me los, gaat weer zitten op de bank en klopt. 

ik ga twijfelend naast hem zitten en kijk wat ongemakkelijk om me heen, ondertussen was iedereen weer zijn eigen ding aan het doen. 'dus, vertel eens wat over jezelf' 'uhm.. ik ben lilian bongers en ik ben 18 jaar'  'oke lilian' 'dat was ik vergeten te zeggen noem me maar liz' hij begint te lachen waarna ik volg, zijn lach is aanstekelijk.

'je hebt een leuke lach liz! je krijgt kuiltjes in je wangen' zegt hij als hij uitgelachen is, ik bloos en leg dan snel mijn handen op mijn wangen 'niet' 'wel' zegt hij en legt mijn handen op mijn schoot.

'oke nu ik!' roept hij enthousiast 'ik ben niall horan en 19 jaar' ik knik 'o en dat was ik vergeten te zeggen maar noem me maar niall' immiteerd hij me 'of nialler of iets anders' grinnikt hij, ik lach en geef hem een vriendschappelijke stomp op zijn arm.

'kijk daar zijn de leuke kuiltjes weer!' zegt hij en wijst eigenwijs naar mijn wangen.  

act Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu