P.o.v. Lilian
'wat gaan we vandaag doen?' Vraag ik enthousiast en spring op de tafel, ga in de kleermakerszit zitten en pak een broodje van louis bord waar ik vervolgens een hap uit neem.
'he!' Roept louis verontwaardigd en gooit een hand chips naar mijn hoofd, 'we gaan vandaag naar het strand!' 'maar het is herfst!' 'watje' zegt harry uitdagend en de bekende cheeky grijns verschijnt op zijn gezicht.
Ik steek mijn tong uit en gooi een chippie van louis tegen zijn voorhoofd, 'ooh voltreffer!' 'volgensmij heeft iemand hier heel veel energie' ik kijk op naar zayn en glimlach.
'gewoon in een vrolijke bui' zeg ik, ga op de tafel staan en spring er vanaf, 'niall maak het onmiddelijk uit!' 'wat! Waarom?' 'ik moet hier de energieke zijn!' Pruilt louis.
Iedereen begint te lachen waardoor hij nog meer probeert te pruilen en het uiteindelijk een heel raar gezicht word.
'maak mijn boo bear niet belachelijk!' verdedicht elenour louis 'niet weer boo bear zeggen, niet weer' zegt harry en steekt waarschuwend zijn vinger op.
'dus we gaan naar het strand?' Zegt niall terwijl hij mij op zijn schoot trekt, 'uhu' 'en wat gaan we daar doen? Het spoelt buiten' 'life while we're young!' Gilt louis waarna hij expres vals begint te zingen.
'dus iedereen naar huis, pak een tas met spullen' 'en eten!' 'ja eten en dan, zien we jullie over een halfuur?' Iedereen stemt in, eet zijn of haar ontbijt op en gaat naar huis.
'misschien hadden we ze toch eerst moeten vragen om mee helpen op te ruimen' mompel ik als ik de woonkamer in kom, waar je letterlijk de grond niet meer kan zien.
'doen we later wel' zegt niall en slaat vanaf achter zijn armen om me heen, 'maar dan.. Oke laat maar ik heb er ook geen zin in zeg ik en draai me om in zijn armen en geef hem een kusje op zijn wang.
'ahww je bloost!' fluister ik waardoor hij nog meer bloost, 'je bent schattig' 'hoor ik dat niet te zeggen?' Fluisterd hij terug. 'nope' 'maar jij bent ook schattig, vooral als je bloost zoals nu'
'niet' 'wel' ik verstop mijn hoofd in zijn shirt en wacht tot het warme gevoel een beetje bij mijn wangen verdwijnt voor ik hem er weer uit haal. 'kom we gaan spul inpakken' zegt hij, drukt een kusje op mijn neus en glimlacht.
'stop' 'stop met wat?' 'met zo schattig en lief zijn' zeg ik en gooi mijn hoofd naar achter, 'daar kan ik niet tegen oke' hij grinnikt en geeft me nog een kusje op mijn neus, 'dan moet jij ook stoppen' zegt hij en zet zijn lippen zacht op die van mij.
Het moment word vrijwel meteen weer verbroken door nialls mobiel die af gaat en ik laat niall geïrriteerd los. ik loop naar de tafel en hoor niall zacht grinniken achter me, ik pak zijn mobiel van de tafel en lees het beeldscherm.
'het is harry' zeg ik en laat hem het beeldscherm zien, 'neem maar op' ik knik en veeg het groene hoorntje naar de zijkant. 'assistente van niall horan hie' zeg ik terwijl ik mijn neus dichtknijp.
'sinds wanneer heeft niall een' 'harry! Hij heeft geen assistent! Het is lilie' 'oh, goed gast! Waar blijven jullie, ik dacht dat jullie ons zouden ophalen?'
'uhu' 'nou waar zijn jullie dan?' 'oke, sorry we waren druk bezig' 'met elkaar zeker?' 'we zijn er over tien minuten' zeg ik en hang op voor hij kan antwoorden.
'niaaal!' 'al klaar' 'ook mijn spul?' 'ja' 'dus je hebt in mijn kast gezeten?' 'laten we gaan!' Zegt hij, richt zijn hoofd naar de grond en snelwandeld naar de deur met de spirttas in zijn hand.
Ik rol mijn ogen en gris de huissleutels, onze mobiels en mijn jack van tafel waarna ik hem achterna loop.
JE LEEST
act
FanfictionWat gebeurd er als je ineens benaderd word door modest, wereldberoemd management van onder andere.. 1D En wat als je dan gevraagd word om te doen alsof je Nialls vriendin bent?