hoofdstuk 25

516 28 7
                                    

P.o.v. Lilian

'wat wil jij drinken?' 'cola graag' zeg ik en ga naast niall op de stoel zitten, de serveerster neemt alle bestellingen op en loopt dan weer richting de keuken.

'lilie?' Ik kijk op van de kaart recht in de ogen van niall 'hmm?' 'drink je?' Ik schud mijn hoofd, 'ik heb nog nooit gedronken' 'echt niet?'

Ik had echt nog nooit gedronken, we hadden er thuis gewoon geen geld voor, 'wil je het ook niet proberen?' Ik kijk naar harry en trek een wenkbrauw op.

'hoezo?' 'gewoon' 'maar zou je het willen proberen?' 'haal niks in je hoofd he harry?' Hij schud braaf zijn hoofd, 'ik zou het wel eens willen proberen' zeg ik en vouw de kaart dicht.

'okey' 'okey wat?' 'als iemand van jullie wil vertellen wat al die namen op de kaart betekenen mogen jullie drinken voor me bestellen, maakt niet uit wat' 'ook niet als er alcohol in zit?' Ik schud mijn hoofd.

'duuus wie wil dit voor me vertalen' nialls lach echoot door het restaurant heen waarna hij me begint uit te leggen waar alles voor staat.

------

Zo'n anderhalf uur later, een bord nando's en twee of drie glazen wijn wankel ik vrolijk met niall en de jongens over straat.

Blijkbaar kan ik niet zo goed tegen alcohol, 'babe zijn we al bij disneyland?' Ik giechel en struikel daarna weer bijna, 'niall hoeveel glazen heb je ook alweer op?' Vraagt liam terwijl hij tussen ons in komt staan als steun.

'zoveel' zegt hij terwijl hij twee handen in de luch steekt, volgensmij kan niall net zo slecht tegen alcohol als mij.

'and kow, get out of my wajay! I wanna walk nexs to my babayyy' zegt hij en gaat voor mij staan, legt zijn handen op mijn heupen en geeft me een lange kus.

'niall, dat kun je beter thuis doen' zegt louis waarna hij mij naar voren duwt, ik stond zowiezo al niet stevig dus je weet wel wat er dan gebeurd.

Ik kiepte naar voren en nam niall, ofcorse mee. 'moeten we ze wel alleen thuis laten?' Hoor ik liam fluisteren, 'ze redden zich wel' zegt louis.

'kom guys, op staan jullie zijn thuis' 'waar is de pap!' Giegel ik 'je bedoeld de papz?','ja! Hoe leet je bat?!' Weet ik met een dubbele tong uit te brengen.

'eheuj!. Gilt niall en wankelt samen met mij het huis in, zodra de deyr weer dicht is duwd hij me er weer zachtjes tegen aan.

Hij geeft een paar kusjes in mijn nek en gaat dan door naar mijn lippen, ik laat mijn handen door zijn blonde haar glijden en leg mijn handen op zijn rug.

Hij strijkt weer met zijn tong tegen mijn lip aan en dit keer open ik mijn mond een stukje, hij zet zijn handen onder mijn kont en ik spring omhoog.

Ik sla mijn benen om zijn middel waarna hij me naar boven tilt.

------

Eigenlijk best voorspelbaar en random hoofdstuk XD ik bedoel volgensmij kan iedereen nu voorspellen wat er gaat gebeuren :p

Ook niet zo lang.. Later komt  waarschijnlijk nog een langere!

Smileys zijn coool Xx

act Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu