hoofdstuk 31

575 29 4
                                    

P.o.v. Lilian

'ik vind je best knap' bonk bonk, stop hart! op welke manier zou hij dat bedoelen? 'hoe bedoel je?' 'je laat helemaal niet merken dat je eem kater hebt' Zeg t hij blozend

'oh, ik heb er eigenlijk ook geen last meer van' ik zet me af in het grint en begin weer met schommelen, 'jij ook trouwens' hij haalt zijn schouders op 'ik heb wel eens vaker gedronken' tuurlijk

'misschien moet je je mobiel op memen' 'huh?' 'iemand belt je' 'ooh' zeg ik en pak snel mijn mobiel uit mijn zak, 'ha! Eindelijk neemt iemand op!' 'maddy?' 'ja, ik probeer niall steeds te bellen maar die neemt niet op, jullie moeten over een half uur klaar staan voor een dubbel-date met louis en elenour' 'wat? Maar' 'zorg dat jullie klaar staan' zegt ze waarna ze ophangt

'wat is er?' 'we moeten over een hslf uur klaar staan voor een dubbel-date met elenour en louis' fluister ik, 'dus ik denk dat we nasr huis moeten' 'waarom bellen ze jou dan? Meestal als ze zoiets regelen bellen ze mij altijd' 'omdat je niet op nam' zeg ik terwijl ik de schommel stop en er vanaf stap

Ik zie niall in zijn.zakken voelen, 'ligt vast nog thuis' zegt hij waarna hij mijn hand vast pakt en we naar huis lopen.

'wat moet ik aan doen?' Vraag ik aan niall als we samen naar boven lopen, 'hahahaha' 'wat?' 'alleen dat?' 'hoe bedoel je?' 'dat vind ik zo leuk aan jou, het is niet o.m.g. Wat moet ik nou aan doen! En hoe moet mijn haar!? Waar is mijn make-up!? Help me alsjeblieft! Gewoon normaal, daar hou ik van' knikt hij.

'waarom prik je in mijn wang?' 'omdat het schattig is als je bloost' zegt hij en prikt nog een keer, ik rol met mijn ogen en loop naar mijn kamer toe. Ik bind zelf wel uit wat ik aan moet trekken.

Na een minuutje voor de kast te staan leek het me veel leuker om niall voor de gek te houden dan om me echt om te kleden, ik trek een donkerblauwe spijkerbroek, een wit shirt en rode gympen aan, ik pak zijn snapback van de grond en zet hem op, samen met een zonnebril. (outfit op foto) ik kijk in de spiegel waarna ik de snapback weer af de en mijn haar in een losse knot helemaal boven op mijn hoofd doe zodat al mijn bruine haar onder de snapback zal verdwijnen en je alleen het blonde nog maar zult zien.

Ik zet de snapbavk op en veeg de plukjes haar goed, 'goedgekeurd' knik ik naar mezelf in de spiegel waarna ik naar zijn kamer toe loop.

'he gast!' Zeg ik terwijl ik mijn hand omhoog steek voor een hi-five, inplaats van me echt een hi-five te geven licht hij op de grond van het lachen, na fijv minuten eindelijkgestopt te zijn met lachen maar dan weer begonnen doordat ik door hem moest lachen zijn we nu weer tien minuten verder.

'dus, wat vind je?' Zeg ik, draai een rondje en trek een wenkbrauw op. 'leuk' zegt hij, 'alleen dan moet je wel' hij zet een aantal stappen dichterbij zodat hij recht voor me staat.

'je haar normaal doen' zegt hij terwikl hij de snapback van mijn hoofd trekt, de knot er uit gaalt en de pet weer op zet 'en deze af' zegt hij en haalt de zonnebril van mijn neus, 'anders kan ik je blauwe ogen niet zien' , tikt op mijn neus en loopt naar de badkamer.

'meen je dat? Geen jurkje ofzo?' 'nope, dit staat je leuk' 'oh' zeg ik terwijl ik naar de deur loop, 'wacht!!' Zegt hij en komt aan rennen. 'deze moet nog wel om!' Zegt hij en doet een van zijn armbandjes bij me om.

Triiiing, triiiiiiing tring tring triiiiing! 'shut up louis!' Roep ik terwijl ik de trap af ren, triiiiiiiiiiiiiiiiii- 'louis' zucht ik iiiiiiiiiiing 'louis, je kunt stoppem met op de deurbel drukken' grinnikt het meisje naast me.

'oh, hi lilie' zegt hij triiing 'elenour! Ik moest ook stoppen!' Zegt hij terwijl hij quasi boos naar het meisje staat te kijken, 'niet' 'wel' 'niet' 'wel' 'hi, ik ben elenour' zegt het meisje dat blijkbaar elenour heet en geeft me een knuffel waardoor ze haar zelf begonnen discussie met louis afkapt.

'hi, ik ben' 'een meisjes versie van niall?' Grinnikt elenour, 'jep dat is ze' hoor ik niall van achter me zeggen, ik kijk om en zie dat niall ook een spijkerbroek, wit t-shirt en rode gympen aan heeft, hij heeft alleen een andere snapback op, maar wel een rode en een iets andere kleur armbandje.

'zullen we gaan?' Vraagt hij terwijl hij mij mijn baseballjack aan geeft, 'oke' zeg ik, trek mijn jack aan waarna we met zijn vieren naar de auto lopen.

-------

IEMAND!!! WIE KAN @crazylazyladyd HAWAÏAANSE (of hoe je dat ook maar schrijft) BANAMEN GEVEN!?

act Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu