hoofdstuk 5

643 30 1
                                    

P.o.v.  lilian

'liz wil je nog wat drinken?' ik schud mijn hoofd, 'nee dankje maddy heeft net gebeld dat ik naar mijn appartment mag komen kijken, zayn knikt en loopt dan terug naar de keuken. 'zal ik mee gaan?' vraagt niall 'als je dat wil?' 

ik heb de jongens de laatste uren echt goed leren kennen, ze zijn echt aardig! 'let's go!' gilt niall en trekt me mee omhoog. 'bye liz!' gillen de jongens me achterna en word daarna naar een auto begeleid 'ik rij!' zegt hij enthousiast 'lijkt me een goed plan want ik heb mijn rijbewijs nog niet!' zeg ik op dezelfde toon als hij. 

hij klimt lachend de auto in en zet hem aan. 'waar moeten we naartoe?

~~~~~~~~

'dit moet het zijn!' zegt niall en stopt voor een best groot huis, 'yeah right!' grinnik ik. hij steekt zijn hand uit als teken dat ik mijn mobiel moet geven. jep, mijn mobiel. ik heb hem gekregen van maddy omdat ik er geen had, en nu heb ik ineens een Iphone! 

ik geef hem mijn mobiel en hij leest het adres voor, 'jep het klopt, dit is het' ik kijk hem ongelovig aan. 'ik zou het gouw gaan bekijken!' zegt hij en probeerd me de auto uit te duwen maar ik druk de deur snel op slot. 

'waarom deed je dat?' vragt hij verbaasd 'ik moest bellen als we er waren van maddy' leg ik uit hij knikt en belt maddy voor ik de kans heb mijn mobiel terug te pakken

'heeey! maddy' zegt hij en zet hem op speaker 'niall? waar is lilian?' 'hier bij mij' 'mooi! wil meneertje de volgende keer zijn mobiel even opnemen?' hij pakt zijn mobiel uit zijn zak en kijkt er op waarna hij hem weg legt 'ik was aan het autorijden dan mag je niet bellen' zgt hij schijnhijlig, ik moet net als niall echt mijn best doen om mijn lach in te houden.

'ja,ja. zijn jullie er?' 'ja we staan voor het huis' 'mooizo, ik heb namelijk via het fake account een aantal roddels verspreid dat jij een vriendinnetje hebt en dat ze hier waarschijnlijk woont' niall vormt een o met zijn mond en kijkt dan naar buiten waarna hij zich gelijk weer terug draait, 'er staat hier papz' 'klopt, dus dat betekend klef doen, handjes vasthouden en desnoods zoenen' zegt ze 'ik zie jullie zo binnen' zegt ze en eindigd het gesprek.

'dan uhm denk ik dat het toneelstukje moet beginnen' zegt hij en pakt mijn hand.

act Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu