P.o.v. lilian
'liliee' 'uhhhh' mompel ik en probeer me om te draaien maar word door iets tegen gehouden, ik open mijn ogen en kijk recht in de helderblauwe van niall. ik glimlach briek en krabbel snel omhoog, voor do ver dat kan dan.
'we zijn er' grinnikt niall en klikt de riem los, ik kijk de auto rond en zie dat alle jongens al af zijn gezet bij huis. ik open de deur en ga van nialls schoot af, zodra niall ook is uitgestapt pakt hij mijn hand beet en lopen we richting huis.
'niall lilie! wonen jullie samen?' 'AAAAAAH! DAAR IS NIALL' 'niall! is ze zwanger!' 'hoe lang zijn jullie samen?' 'NIAAAAL!' zoals gewoonlijk schreeuwen paparazzi en fans door elkaar heen.
'zoenen!' ik kijk verbaasd om en zoek naar de fan die dat geroepen heeft, het is heel even stil waarna iedereen het begint te roepen. ik zie dat er een glimlach op nialls gezicht verschijnt waarna hij me naar zich toe trekt, me in zijn armen sluit en zijn lippen op de mijne drukt.
het halve publiek dat staat toe te kijken gaat uit hun dak en dringen zich naar ons toe, waardoor niall terugtrekt en me snel het huis mee in sleurt.
'dankje' zucht ik als we tussen de menichte weg zijn, het is niet dat ik claustrofibisch ben maar geef zelf toe. jij zou het ook niet leuk vinden als je in zo'n menichte zou staan, 'hoe hou jij dat vol?' vraag ik aan niall terwijl ik mijn vestje aan de kapstok hang, 'je raakt er aan gewend'
zegt hij en werpt zijn snapback op een haakje van de kapstok die er vervolgens weer af valt op mijn hoofd, 'hé!' zeg ik quasi boos terwijl ik de klep om hoog tik. er verschijnt een sneeky glimlach op zijn gezicht, ik hou mijn handen naar voren zodat ik zijn mond niet zie. 'niet doen!' glide ik en rende naar de woonkamer.
ik gooide de deur open en rende de kamer in waar ik vervolgens over iets heen struikel en midden tussen de troep beland, 'ik wou alleen maar zeggen dat je er echt schattig uit zie-' ik duk mezelf omhoog en kijk naar niall die ongelovig naar de kamer zit te staren.
ik ga recht op zitten en kijk de kamer ook rond, 'hoe?'
JE LEEST
act
FanficWat gebeurd er als je ineens benaderd word door modest, wereldberoemd management van onder andere.. 1D En wat als je dan gevraagd word om te doen alsof je Nialls vriendin bent?