P.o.v. Lilian
'let's go!' Gilt louis, de jongens waren met het briljante plan gekomen om nu,.om elf uur 's avonds nog eens even weet ik veel naar toe te gaan.
'waar gaan we naar toe?' Fluister ik naar niall die zijn schouders op haalt, 'je weet het nooit bij hun'
Daar heeft hij echt heel erg gelijk in! Als louis er niet is valt het misschien nog wel in te schatten maar louis is er bij dus ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten.
'we zijn er!!' 'louis we zitten nog maar 5 minuten in de auto' 'een auto die heel snel kan rijden' knikt hij, ik draai me om naar niall 'heeft hij echt gereden?' Hij knikt en stopt een stukje chocola in zijn mond.
'en we leven nog?' Hij knikt weer en geeft me een stukje chocola. 'dank je' zeg ik en prop het in mijn mond waarna we samen de auto uit klimmen.
'wauw' ik sta met grote ogen naar alle lampjes op de grote attracties, 'mooi he' zegt niall en pakt mijn hand vast.
Ik dijns even achteruit maar bedenk me dan dat de paparazzi hier waarschijnlijk ook is. Ik knik in mezelf en ga dicht tegen niall aan lopen.
Niall legt zijn,arm om me heen en zet zijn hand op mijn heup, hij begleid me voorzichtig door de menigte heen.
'heb je hoogtevrees?' Ik schud mijn hoofd, 'mooi' zegt hij en wijst naar een mega reuzenrat. 'jaaah!' Gilt louis en duwd harry er naar toe, niall kijkt me vragend aan en ik knik.
Hij loopt naar een leeg bakje toe, 'neeeej! Hier!' Gilt louis. De jongens hebben een of ander stom gesprek waarna we toch bij harry en louis in het bakje terecht komen.
Zodra we louis eindelijk konden laten zitten zonder hem aan het bankje vast te plakken kwam er een man die ons bakje dicht deed en het reuzenrat liet draaien.
'jeej!' 'louis ga zitten' sist harry en trekt hem op schoot, ik kijk ze raar aan. 'bromance' knikt niall 'teminste dat denk ik'
Ik grinnikt en kijk naar buiten, je kunt de hele kermis vanaf hier nog beter zien, en geloof me. Dat ziet er echt prachtig.
Het bakje maakt een of ander piep geluidje waarna het bakje stopt, we hingen nu bijna boven in en het is hier best koud.
'we zitten vast!' Gilt louis en gaat staan, zet kracht op zijn rechter been en springt daarna op zijn linker waardoor het bakje snel heen en weer begint te wiebelen.
'nu snap ik waarom je alleen in een bakje wou' zeg ik terwijl ik me aan de reling vast grijp, ik kijk niall aan die iets dieper in zijn jas kruipt.
------
Na een veel te lange reuzenrat ritje staan we eindelijk op de grond en worden we begroet door een horde fans en paparazzi.
'kom' zegt niall en buigt naar voren, 'je gaat me echt niet tillen' zeg ik en schud heftig mijn hoofd.
'jawehel' zegt hij en draait zich om, 'stop alsjeblieft met dat pruillipje' zeg ik dramatisch en doe mijn handen voor mijn ogen, 'please?' Ik zucht en spring op zijn rug.
Hij maakt een of ander vreugde kreetje waarna hij het platform af loopt richting de gillende fans.
Ik klem me stevig vast aan zijn rug, ik geloof dat we naar zo'n 10 minuten eindelijk door de horde heen zijn. 'wat zullen we nu doen?' 'wil je een knuffel?' 'ik knuffel je toch al?' Zeg ik en leg mijn handen voor zijn ogen.
Hij begint te wankelen en loopt een hele andere richting op als daarnet, 'niall kijk uit!' 'haal je handen dan voor mijn ogen weg!' 'owjaa'
Ik haal mijn handen voor zijn ogen weg maar we zijn al te laat, we vallen met zijn tweeën een kermis kraampje in 'he! Kijk uit!' De man van het kraampje keek ons boos aan.
'het spijt ons' zegt niall en helpt me omhoog, we klimm en weer over de toonbank en lopen richting de jongens.
'je had wel mooi alle flessen om gegooid' grinnik ik, we geven elkaar een hi-five waarna we elkaars handen weer vast pakken.
'maar ik bedoelde geen knuffel zoals deze' waarna hij me een knuffel geeft 'maar eem knuffel als in een knuffelbeer' zegt hij waarna we naar een of ander kraampje lopen.
'classie' giechel ik als hij het spelletje heeft gewonnen en me een huge knuffel tijger aan geeft, hij lacht ook en legt zijn arm weer om me heen.
'hi' ik draai me om naar liam en kijk hem verbaasd aan, 'hi?' 'gaan we nu al terug?' Vraagt niall zeurderig en kijkt liam met een pruillipje aan.
'ja, iedereen heeft honger dus we gaan naar nando's ze vroegen of jullie mee gingen maar als jullie niet willen mogen jullie best blijven?' 'nee, nee,nee niall ik heb een jurkje aan!'
Niall begint te rennen en trekt mij met zich mee, ik struikel een aantal keer bijna waardoor niall stopt met rennen en me bij mijn middel pakt waarna hij me optilt en weer verder rent.
Niall stopt met rennen en zet me naast de auto neer, 'dank je' 'geen dank babe' zegt hij en geeft me een kusje.
Juist, babe..
JE LEEST
act
FanfictionWat gebeurd er als je ineens benaderd word door modest, wereldberoemd management van onder andere.. 1D En wat als je dan gevraagd word om te doen alsof je Nialls vriendin bent?