Gaten Matarazzo :
Ráno jsem se vzbudil jako první. Když jsem se však podíval na postel, na které ležel Noah s Addison, nemohl jsem uvěřit svým očím.
Byli na sebe hrozně namáčknutí. Addison ležela Noahovi na hrudi a on měl ruku omotanou, okolo jejího boku a tiskl si ji víc k sobě. Oba měli na tváři úsměv.
,,Uteklo mi snad něco?" zamyslel jsem se a bez váhání se zvedl z postele.
Tohle musí vidět ostatní. Vyšel jsem z pokoje a šel do pokoje, kde byla Sadie, Caleb a Millie.
Rozrazil jsem dveře, čímž jsem všechny v pokoji probudil. Hrozně se lekli.
,,Proč nás sakra budíš?!" řekla naštvaně Millie, zatímco si mnula oči.
,,Tohle musíte vidět." pronesl jsem vážným hlasem.
Všichni se na sebe nechápavě podívali, ale nakonec vstali a šli semnou na náš pokoj.
Před našimi dveřmi do pokoje jsem se zastavil a otočil se na ostatní.
,,Ššš!" řekl jsem a dal si ukazováček před pusu, na znamení toho, že mají být opravdu potichu.
Všichni přikývli a tak jsem potichu otevřel dveře a spolu s ostatníma vešel dovnitř. Dovedl jsem je k posteli, na které ti dva leželi a ukázal na ně.
,,Ó můj bože!" zašeptala nadšeně Sadie.
,,Ti jsou tak sladcí." rozplývala se nad nimi Millie.
,,Brácho" řekl nevěřícně Caleb a promnul si bradu, pak se odmlčel.
,,To je pecka." vydechl.
,,Počkat, ty jsi s Addison chtěl něco mít?" nadzvedl jsem tázavě obočí, zatímco si Addison a Noaha holky fotily.
,,Noo, jako napadlo mě to, ale když ji teď takhle vidím..je mi jasné, že tahle už je Noahovo...a ten mi ji jen tak nedá...ale chápu to, taky bych si ji přivlastnil." řekl nervózně, ale bylo vidět, že to doopravdy chápe.
,,Tak to jsi asi jediný, kdo to chápe...Finn na to moc nevypadá...Nejspíš si nedokáže připustit, že Addison už patří Noahovi." povzdechl jsem si.
,,Máš pravdu, taky jsem si všiml... Měli bychom mu domluvit... Podívej se na ty dva, už od pohledu je vidět, že se milují." usmál se Caleb.
,,Přesně." odmlčel jsem se.
,,Hele myslíš, že spolu už chodí?" zamyslel jsem se.
,,Tak to ani náhodou kámo." zasmál se.
,,Znáš přece Noaha. Nedokáže vyznat své city. Hlavně ne k Addison, ona je...ona je jiná než ostatní holky. Má své kouzlo." dodal s úsměvem.
,,Jo...jo to má." usmál jsem se a pohlédl na Addison.
Najednou k nám přišly holky.
,,Hele, je jasné, že spolu ještě nechodí, ale milují se." začala Millie.
,,Takže je jasný, že je musíme dát dohromady, protože Noah to sám nezvládne. Pomůžeme mu." pokračovala Sadie.
,,Finnovi, ale ani muk. Všichni víme jak se k Addison má." omluvně se usmála Millie.
,,Musí pochopit, že tihle dva patří prostě k sobě. Poznám to." řekla Sadie a hlavou pokynula k posteli, na které oba leželi.
,,Takže..." zašeptala Millie a podívala se na Sadie.
ČTEŠ
Can I Kiss You? |Noah Schnapp [DOKONČENO]
Teen FictionNoah Schnapp, slavný herec, láska většiny holek, jednoho dne narazí na dívku, která mu změní život. Na první pohled se do ní zamiluje. Dívka však nic netuší a žije si svůj život dál. Co když ale jeho city tajně opětuje? Noah si ji ze všech sil snaží...