019 ,,Je to Schnapp viď."

1.6K 92 7
                                    

,,No...já...ehm...mám...kluka...no...a..." koktala, ale já ji přerušil.

Přisál jsem se jí na rty a vášnivě ji začal líbat. V břiše se mi rozlétly motýlci. Miluju ji.

,,Dostanu Addison zpátky, ať to stojí cokoli." řekl jsem si vduchu.

Chvíli byla zaskočená, ale pak spolupracovala. Prohloubil jsem polibek.

Chytl jsem ji za boky a přitiskl více k sobě. Addi mi obmotala ruce okolo krku.

Je to tak krásný pocit cítit zase její hebké rty na těch mých. Je to jako v ráji.

Za nic na světě bych to nevyměnil. Po tomhle přesně toužím...mít ji jen pro sebe.

Říct si : ,,Addison Grace...jo, tak tahle holka je moje a nikdo mi na ni hrabat nebude!"

Ten polibek pro mě znamenal hodně. Škoda jen, že pro ni to zřejmě nic neznamenalo.

Ještě pořád jsme se líbali. Teď už ale vášnivěji. Addison mi zajela prsty do vlasů a já si ji posadil na klín. Ona mi mé vášnivé polibky oplácela.

,,Hou, hou, hou!
Zase to nepřehánějte. By jste za chvíli spolu mohli skončit v posteli, tímhle tempem." ozval se Caleb s mírným smíchem v hlase.

Oba jsme se odtrhli a byli v rozpacích.

,,Hlavně se nám tu nesněste." zasmála se Sadie. Zrudl jsem.

Addison už se ze mě začala zvedat, aby se posadila zpátky na své místo, ale zarazil ji Finn.

,,No kampak? Úkol ještě nebyl splněn, jen jsme vás upozornili, aby jste se trochu krotili." ďábelsky se usmál Finn.

Addison se tedy vrátila ke mě a já si ji opět posadil na klín. Začal jsem jí líbat. Spolupracovala.

Tak strašně moc bych tohle chtěl udělat ve skutečnosti a ne jen kvůli flašce...

Po chvíli líbání to zase začalo být vášnivé. Nechtěl jsem aby tahle chvíle skončila, ale boužel ji někdo přerušil. A to přímo Addison. Odtrhla se z polibku a zahleděla se mi přímo do očí.

,,J-já nemůžu..." řekla a se slzami v očích a vyběhla z domu ven, na ulici.

Hned jsem běžel za ní. Volal jsem na ní, ale furt nezastavovala. Jsem ale rychlejší než ona, takže jsem jí nakonec po dlouhé době doběhl.

,,Addison počkej!" chytl jsem ji za ruku a otočil čelem k sobě.

,,Noahu...promiň...j-já tohle nedokážu." vzlykala.

,,Co nedokážeš?! O čem to mluvíš?!" nechápal jsem, ale v hloubi duše jsem věděl že je to kvůli tomu líbání.

,,Promiň..." stékaly jí slzy po tváři.

,,Addison...neomlouvej se...neměl jsem tě do toho polibku tak nutit...je mi to líto." smutně jsem řekl a pevně Addison objal.

Chvilku jsme tam tak stáli v objetí. Addison už se trochu uklidnila a nebrečela už tolik.

,,Dobrý?" odtáhl jsem se a podíval se jí do očí. ,,Asi...asi jo" setřela si poslední slzy.

,,Vždycky tu budu pro tebe, dobře?" řekl jsem a chytl Addi kolem ramen.

,,Děkuju." špitla.

Domluvili jsme se, že už půjdem domů a tak jsme šli.

~•~

Čas plynul a my s Addison už byli úplně v pohodě. Bavili jsme se jako dřív, pokaždé jsme se hrozně nasmáli. Všechno bylo dokonalý, až teda na jednu věc...Addi stále chodí s tím Joshem.

Can I Kiss You? |Noah Schnapp [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat