,,Víš Addison..." odmlčí se Noah.
Najednou zvedne zrak a zadívá se mi do očí.
,,Myslím, že už jsme spolu docela dlouho a milujeme se... No a-" Noah se ke mě stále víc a víc přibližoval, ale než tu větu stihl doříct, tak jsem ho přerušila.
Políbila jsem ho. Hned začal spolupracovat. Už jsem věděla co Noah myslel...a chci to taky.
Začal mě líbat vášnivěji. Nevadilo mi to, právě naopak, líbilo se mi to.
Noah si mě vyhoupl na sebe a já mu obmotala nohy okolo těla. Přišel k posteli a položil mě na ní. Furt jsme se líbali.
Sundala jsem Noahovi tričko a úplně jsem se zasekla. Odtrhla jsem se z polibku a jen koukala.
,,Páni..." vydechla jsem s úžasem.
Bylo to poprvé co jsem viděla Noaha bez trička, ale musím říct že měl formu a to fakt, fakt hodně dobrou.
On se jen zasmál a znovu mě začal líbat, spolupracovala jsem. Bylo to krásné... to všechno.
Noah mi také sundal tričko a rukama mi jezdil po holých zádech. Přidržoval si mě, asi abych mu neutekla.
Ležela jsem na posteli a Noah nade mnou, líbali jsme se a postupně se na zemi objevovalo čím dál tím víc našeho oblečení.
Dál si snad už dokážete představit, co se dělo...
~•~
O týden později
Od doby co jsme se s Noahem spolu vyspali uběhl týden. Párkrát jsme si to dokonce zopakovali.
Řekla bych, že tímhle jsme náš vztah posunuli dál. Noaha miluju a nečekám, že se to ještě někdy změní.
Všichni nás považují za dokonalý pár. Jak fanoušci, tak naši přátelé. Jsem za to fakt ráda.
Je to zvláštní...ještě nedávno můj život byl na nic, pak se objeví Noah a já si žiju jako v pohádce.
Nedokážu vyjádřit co všechno pro mě Noah znamená...
Noah Schnapp :
Jsem rád že jsem tehdy Addison v té uličce našel. Nedokážu si představit život bez ní, je pro mě opravdu vším.
Nedopustím, aby se jí něco stalo. Je moje a tak to i zůstane, nenechám ji odejít. Ať se stane cokoliv, budu o ni bojovat.
Miluju ji tak, že to ani nedokážu vyjádřit...
~•~
S celou naší partou jsme venku. Sedíme na lavičce a povídáme si.
Já a Addison sedíme vedle sebe a držíme se za ruce. Addi přese mě má hozenou nohu, je to docela roztomilý.
,,Není ti zima?" otočím se na ni a opřeme se čelama o sebe.
,,Trošku, ale to nic." řekne skromně a dá mi lehkou pusu.
,,A pak by jsi mi tu umrzla, no to víš že jo." zasmál jsem se a sundal si mikinu.
Podal jsem jí Addison a ta si ji oblékla. Byla jí velká a to bylo hrozně roztomilý.
,,Děkuju." špitla s úsměvem.
,,Pro mou princeznu cokoliv." úsměv jsem jí oplatil a začal ji líbat.
Miluju tyhle chvíle, miluju všechny chvíle strávené s ní. Je to můj zdroj štěstí.
ČTEŠ
Can I Kiss You? |Noah Schnapp [DOKONČENO]
Fiksi RemajaNoah Schnapp, slavný herec, láska většiny holek, jednoho dne narazí na dívku, která mu změní život. Na první pohled se do ní zamiluje. Dívka však nic netuší a žije si svůj život dál. Co když ale jeho city tajně opětuje? Noah si ji ze všech sil snaží...