014 ,,P-proč na mě křičíš?"

1.7K 93 10
                                    

Addison Grace Blake :

Škola uběhla docela rychle. Pár lidí za mnou začalo dolejzat a chtěli se semnou bavit, ale mě bylo jasný, že je to jen kvůli tomu, že teď patřím do party těch nej herců na světě.

Ačkoli jsem to moc nechápala, tak si za mnou někdo dokonce přišel pro podpis, nebo fotku. Byla jsem zaskočená, ale proč ne že?

Zavolala jsem Noahovi aby pro mě přišel, že jsme už skončili. Řekl že za chvíli je tady a tak jsem na něj před školou čekala.

,,Ahoj" ozvalo se zamnou.

Otočila jsem se, abych se podívala kdo na mě mluví. Byl to nějakej kluk, mohlo mu být tak osmnáct.

,,Ehm..ahoj?" nadzvedla jsem obočí, protože toho kluka vidím poprvé v životě.

,,Jsem Josh. Ty jsi ta slavná Addison Grace o který mluví celá škola?" usmál se na mě.

,,Ona o mě mluví celá škola?" zasmála jsem se.

,,Takže jsi Addison Grace." uchechtl se.

,,Celá škola si povídá, že nějaká Addison Grace od nás ze školy ráno přišla do školy v doprovodu Noaha Schnappa. Následně se s ním objala a on ji pak bránil před nějakou partou holek." dodal s velkým úsměvem.

,,Páni...Aha, to jsem nevěděla že se povídá." usmála jsem se.

Chvíli panovalo ticho, ale Josh ho náhle přerušil.

,,No víš napadlo mě, jestli by jsi semnou třeba někam nezašla? Něco jako rande?" ďábelsky se usmál, zato mě úsměv z tváře spadl.

,,Joshi...je mi líto, ale mé srdce patří jednomu jedinému člověku. A to tomu, který mě vytáhl z trosek, když se mi celý svět zhroutil." smutně jsem se usmála a položila mu ruku na rameno.

,,Jasně, chápu...Noah Schnapp, toho miluješ, ale řeknu ti jedno." odmlčel se.

,,On ti zlomí srdce... Až si budeš myslet, že už to nemůže být lepší, že je všechno perfektní, vezme tvé srdce a rozdupe ho na tisíc kousíčků. Zničí tě." řekl mi naštvaně.

,,T-to není pravda." vhrkly mi slzy do očí.

,,Promiň Addison Grace, jen jsem ti řekl jak to je. Nechtěl jsem tě nějak rozbrečet nebo tak, ale takhle to prostě bude. Promiň" řekl a vtáhl mě do objetí.

,,To je dobrý, ale už nikdy nic takového neříkej." řekla jsem s brekem.

Chvíli bylo ticho. Josh mě pevně držel v objetí. Nevadilo mi to, něčí náruč jsem potřebovala, i když to byl zrovna on, kdo řekl tamto o Noahovi.

Ale on to tak určitě nemyslel, jen mu to ulítlo. Josh je určitě skvělej kluk, budeme určitě dobří přátelé.

,,Addison" ozval se za mnou trochu naštvaný hlas Noaha.

Rychle jsem se odtrhla a pozdravila ho. Stále se koukal ale na Joshe. Oba dva se navzájem propalovali pohledem. Myslela jsem že po něm Noah za chvíli skočí a tak jsem ho radši odtáhla pryč.

,,Kdo to byl?!" zeptal se stále trochu naštvaný Noah po chvilce cesty.

,,To byl Josh, potkali jsme se náhodou." mikla jsem rameny.

,,A proč jste tam stáli v objetí hm?!" křikl na mě a zastavil se.

,,P-proč na mě křičíš?" zeptala jsem se se strachem v hlase.

Takového Noaha neznám...

Noah Schnapp :

,,Tak proč jste tam tak stáli?!" zařval jsem na Addison.

Can I Kiss You? |Noah Schnapp [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat