,,Jo?" vyšel z koupelny a tázavě se na mě podíval.
,,Je tu menší problém. Nemám plavky." smutně jsem se usmála.
,,To je v pohodě, jak znám holky, tak budou mít každá sebou tak troje plavky. Můžeš se jich dojít zeptat, jestli ti nějaké nepůjčí." usmál se.
,,Dobře, děkuju." rozveselila jsem se.
Vešla jsem do pokoje, kde byly jen holky. Caleb se asi zrovna převlékal v koupelně.
,,Ehm..holky?" řekl jsem nervózně.
,,Ano?" odpověděly obě dvě najednou a usmály se na mě.
,,Já..no..nemám tu plavky a Noah říkal že-" nestihla jsem to doříct, protože mi holky skočily do řeči.
,,Tak my ti nějaké půjčíme." usmála se Millie.
Najednou obě začaly hrabat ve svých taškách a vytáhly asi šestery plavky.
,,Tak který chceš?" řekla nadšeně Sadie.
Byly tam plavky, různé barvy, různého střihu, různého vzoru. Popadla jsem ty nejobyčejnější. Prostě jednobarevné černé plavky.
,,Dobrá volba, tyhle ti budou slušet. Jsi taková bledá a černý plavky? Prostě top, určitě ti budou slušet." usmála se Millie.
,,Děkuju" řekla jsem a vrátila se zpátky do našeho pokoje.
Gaten byl na mobilu a ani si nevšiml, že jsem přišla.
Najednou se otevřely dveře od koupelny a vešel Noah. Už byl převlečený do svých černých plavek a v ruce svíral své oblečení.
Jen jsem stála a koukala. On má tak boží tělo! O můj bože. Vsadím se, že za tenhle pohled by většina holek dala cokoliv.
,,Jsi v pohodě?" nadzvedl Noah obočí.
,,J-jasně" usmála jsem se přihlouple.
,,Já jen, že jsi stála jak zhypnotizovaná." zasmál se.
Po chvíli jsem se šla převléct já. Vzala jsem do ruky plavky od holek a zamkla se v koupelně.
Noah Schnapp :
Povídal jsem si s Gatenem, když se najednou otočil.
,,Sluší ti to." řekl a tak jsem se otočil stejným směrem, abych věděl, na koho to mluví.
Byla to Addison. Měla na sobě dvojdílné černé plavky. Jak byla světlá, tak v nich vypadala fakt dobře. Měla opravdu krásnou postavu. Nemohl jsem z ní spustit oči.
,,Nepůjdem už?" špitla stydlivě.
,,Jasně." řekl Gaten a tak jsme se zvedli a odešli před chatu, kde na nás už všichni čekali.
,,Vidíš, já říkala že ti budou slušet." dloubla do Addison loktem Millie.
~•~
Chvíli jsme ještě byli na břehu a povídali si.
Najednou Caleb chytl Sadie do náruče a šel s ní k rybníku.
,,Calebe! Calebe nech mě!" řvala naštvaně a snažila se mu vyvlíknout.
,,Měj se, puso." ušklíbl se Caleb, když došel k rybníku. Pak do něj Sadie hodil.
Všichni jsme se začali smát.
,,Když já, tak ty taky." řekla Sadie a Caleba za nohu stáhla do vody.
ČTEŠ
Can I Kiss You? |Noah Schnapp [DOKONČENO]
Novela JuvenilNoah Schnapp, slavný herec, láska většiny holek, jednoho dne narazí na dívku, která mu změní život. Na první pohled se do ní zamiluje. Dívka však nic netuší a žije si svůj život dál. Co když ale jeho city tajně opětuje? Noah si ji ze všech sil snaží...