O dvě hodiny dříve
Noah Schnapp :
Rozhodl jsem se, že Addi řeknu co k ní cítím. Už to v sobě nedokážu dál dusit. Miluju ji a chci, aby to věděla.
~•~
Addison je s Millie a Sadie na nákupech. Nevím kde, ale určitě budou v nějakém velkém nákupáku.
Chci Addi ještě koupit nějaký dárek. Třeba řetízek, nebo tak něco. Potom jí to dám a řeknu jí co k ní cítím.
Vydal jsem se do nejbližšího obchodního centra a hned si to zamířil k nějakému obchodu se šperky, s cílem vybrat nějaký krásný řetízek.
Po dlouhém vybírání, jsem konečně našel ten pravý. Byl krásný.
Byl to malinký nápis LOVE s malými diamanty.
Hned jak jsem ho uviděl vzpomněl jsem si na Addison a na to, jak moc ji miluju.
Koupil jsem ho a celý šťastný vyšel před obchod. Najednou zapištěla nějaká holka a rozeběhla se ke mě.
,,Ó můj bože! Noah Schnapp! Můžu se s tebou vyfotit?!" pištěla.,,Klidně" řekl jsem a furt se usmíval, protože jsem byl šťastný, že jsem konečně našel ten pravý dárek pro Addi.
Ta holka si rychle vytáhla mobil a začala fotit. Najednou se na mě otočila, dala mi pusu na tvář a než jsem stačil jakkoli zareagovat, tak to vyfotila.
,,Co to děláš?!" vyhrkl jsem.
Ona mě ignorovala a prohlížela si onu fotku. ,,Tak tohle jdu hned zveřejnit!" zajásala. ,,Ne! Nedělej to!" zpanikařil jsem.
Co kdyby to viděla Addi?! To se nesmí stát!,,Co je?" nechápala ta holka. ,,Nesmíš to zveřejnit..." trochu naštvaně jsem řekl.
,,Ale copak? Že by se nám Noah Schnapp bál že tu fotku uvidí nějaká jeho vysněná dívka?" uchechtla se. Je docela vtipné jak se z velké fanynky proměnila na zákeřnou mrchu.
Ona se na mě jen s úšklebkem koukala.
,,Prosím...smaž to." vydechl jsem nešťastně. ,,Dobře, ale něco za něco..." odmlčela se. ,,Budeš se semnou líbat a já to vymažu. Jestli ne, tak si tu fotku nechám a zveřejním ji." zkřížila si ruce na prsou.
,,To nebudu dělat." svraštil jsem obočí. Vážně si myslí, že se tady budu líbat s nějakou fanynkou, která mě akorát tak vydírá?
,,Žádný líbání, žádný mazání." řekla ta holka uraženě a začala odcházet.
Ale-...Addison tu fotku nesmí vidět!
,,Počkej!" doběhl jsem tu holku.
,,Já věděla že si to rozmyslíš." ušklíbla se.
ČTEŠ
Can I Kiss You? |Noah Schnapp [DOKONČENO]
Teen FictionNoah Schnapp, slavný herec, láska většiny holek, jednoho dne narazí na dívku, která mu změní život. Na první pohled se do ní zamiluje. Dívka však nic netuší a žije si svůj život dál. Co když ale jeho city tajně opětuje? Noah si ji ze všech sil snaží...