Önceki KaiSoo fıci kadar dikkat çekmediğini ve sevilmediğini düşünüyorum bu ficin. Umarım yanılıyorumdur 🤗
Park Chanyeol, kendini beğenmiş gülüşü ve kendinden emin adımları ile Baekhyun'a doğru yaklaştı. Baekhyun'da ona, aynı gülümseme ile karşılık verdi.
"Neden bir aptal gibi davranıyorsun?"
Baekhyun kaşlarını hayretle kaldırarak, işaret parmağını kendi göğsüne doğru bastırdı. "Ben mi?"
Park Chanyeol, karşısındaki yapmacık görüntü ile kıkırdayıp kafasını salladı. "Evet. Sen."
Baekhyun gözlerimi kapatıp başını iki yana salladı. "Beni kırıyorsunuz Bay Park."
Chanyeol gülüp biraz daha yaklaştı Baekhyun'a. Eliyle gömleğinin dış yakasını açarken, diğer eliyle sessiz olmasını işaret ediyordu.
"Her zaman ki gibi, boynunda gizli bahçeler barındıryorsun, Baekkie."
Baekhyun şaşkınca Chanyeol'un eline doğru baktı ve gömleğinin yakasındaki küçük siyah cihazı gördü.
🔹🔷🔹
Kyungsoo sıcak suyun altında öylece duvara bakıyordu. Babasının gitmeden önce söylediği sözlerini hala duyabiliyordu sanki. 'Beni bulmak için sana gelecekler Soo, biliyorum. Beni affet oğlum, her şey için özür dilerim. Seni çok seviyorum ama.. gitmek zorundayım. Söz veriyorum, seni kurtarmak için geleceğim.'
Kapı açılmadan önce dudaklarından fısıltıya yakın iki kelime çıktı. "Neredesin baba?"
Kapının hafifçe açılmasını duyunca, daldığı düşüncelerden çıktı. Duşakabinin kapısını hafifçe araladı, Kai arkası dönük şekilde lavabonun kenarına bir kaç parça kıyafet bırakıyordu.
"Teşekkür ederim."
Kai kafasını sallayarak çıktı. Kyungsoo kıyafetlere bir süre baktıktan sonra tekrar kapıyı kapatıp suyun altında girdi. Bu sefer düşünceleri bu gizemli adama kaymıştı.
Kai garip biriydi. Geçmişe dair hiçbir şey hatırlamadığı doğru muydu? Kyungsoo'ya yalan gibi gelmemişti.
Kendisine olan dokunuşlarını hatırladı. Kendisini kaçıran adamlar gibi dokunmamıştı Kai ona, canını yakmamıştı. Diğer adamın nefret dolu bakışlarından yoktu onda.
Sahi, başka duyguda yoktu.
Peki neden Kai ona yardım ediyordu? Neden kendisini kaçırmıştı? Neden ona işkence edip sorgulamıyordu? Küçük olduğu için miydi her şey?
Kai kaç yaşındaydı peki?
Kendine soru sordukça, bir labirentin içinde dahada kaybolduğunu hissediyordu.
Derin bir nefes alıp suyu kapadı. Çok fazla oyalanmıştı. Kai'nin bitkisel şampuanı ve duş jeli onu fazlasıyla mayıştırmıştı. Ayrıca harika kokuları biraz daha rahatlatmıştı onu.
Kai'nin koyduğu havlu ile kurulanıp verdiği kıyafetleri giydi. Siyah sade tişört ve gri eşofman ona oldukça bol gelmiş ve kendini palyaço gibi hissetmesine sebep olmuştu.
Hava ve ev sıcak olduğu için saçlarını ıslak bırakarak banyodan çıktı. Salona geldiğinde Kai kitap okuyordu.
Kafasını kaldırıp Kyungsoo'yu baştan aşağı süzdü. Kai, kendisine özellikle olmayan ve küçük gelen kıyafetleri şeçsede, Kyungsoo'ya oldukça bol gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.B.E. // KaiSoo
Mystery / ThrillerNe olursa olsun, hangi durumda olursan ol, ne düşündüğünü biliyorum. !!!NOT:MARK ALLEN SMİTH YAZARIN KİTABINDAN ALINTI YAPILMIŞTIR.!!!