19.Bölüm

490 60 13
                                    

Gecikme için üzgünüm.. İyi okumalar..^^

Çok güzel bir rüya görmüştü.

En güzel yanı, kimse onu uyandırmamıştı.

Derste mi uyumuştu da bu kadar güzel rüya görmüştü? Yoksa evinde yine Kai'nin kıyafetlerine sarılarak mı uyuyakalmıştı?

Önemli değildi. Kai'yi görmüştü. Bir takım elbise ile, sahnede, gözlerinin içine baka baka şarkı söylüyordu. Şarkı bittikten sonra kendisine doğru yaklaşıyor, gülümsüyordu.

Gülümsüyordu.

Kai pek gülmezdi. Gülüşü güzel olmasına rağmen hiç yapmazdı bunu. 

Sonra sahneye Kyungsoo çıktı. Oda Kai'nin gözlerine baka baka söyledi şarkısını. Kai ona gülümseyerek yaklaştı, şarkısına eşlik etti. 

En güzel kısmı ise, sahneden elini tutarak ayrıldı. Bir dağ evine geldiler. Bir süre konuştuktan sonra..

"Soo.."

Kyungsoo gözlerini araladı. Kai'nin sesini hala duyuyordu. Etrafına biraz bakınınca, odasında olmadığını fark etti. 

Kafasını hızlı bir şekilde çevirince, Kai'yi gördü. Gördüğü şeyler rüya değildi, gerçekti!

"Rüya değildi."

Kai gülümseyip, Kyungsoo'nun karışmış saçlarını düzeltti. "Değildi."

Kyungsoo uzunca baktı karşısında gülümseyen adama. Bu gülüşe ömrünü adamak istiyordu. "Hayatımın sonuna kadar gülüşünü görmek istiyorum." Kyungsoo Kai'nin yanağını oksaşdı. "Bana söz ver, ne olursa olsun, gülümseyeceksin."

Kai kafasını salladı. "Ne olursa olsun, güleceğiz."

Kai, Kyungsoo'nun alnını öpüp ayaklandı. "Hadı hazırlan. Görmemiz gereken insanlar var"

Kyungsoo kafasını salladı. Kai tamamen ayağa kalkınca, yavaşça yorganı yüzüne doğru çekti. Dün gece olanlar gerçekten rüya değildi! 

Aklına gelen şeylerle yorganı üzerinden attı. "KAİ!"

Kai, gömleğini giyerken durdu. Şaşkınca yatakta oturan adama bakıyordu.

"Yanıma gel."

Kai yatağa oturdu. Kyungsoo, Kai'nin giydiği gömleği yavaşça çıkardı ve göğsüne bakmaya başladı. 

Eliyle, izi kalmış yaraların üstünü okşadı. "Dün gece fark edemedim.." Kai, Kyungsoo'nun elini tuttu.

"Bunları konuşacağız bebeğim.."

Kyungsoo'nun gözleri tekrar dolmuştu. "Nasıl hayatta kaldın Kai? Nasıl?"

Kai, küçük olanı hızla kendine çekti ve saçlarını okşamaya başladı. "Anlatacağım Soo.. söz veriyorum. Sadece.. şimdi değil.."

Kyungsoo kafasını sallayarak geri çekildi. Kai onun gözyaşlarını silip gülümsedikten sonra tekrar giyinmeye döndü. Kyungsoo'da giyinmeye başladı.  

İkisi de hazır olduktan sonra, el ele arabaya doğru yürüdüler. Kai kapıyı açarak Kyungsoo'nun oturmasını bekledi. Ardından emniyet kemerini taktı ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurarak geri çekildi. 

Kendisi de arabaya binip kemerini taktıktan sonra yola koyuldular. Kyungsoo telefonunu açtığında gördüğü aramalar ve mesajlar onu şaşırtmıştı. Babasından daha çok Baekhyun ona ulaşmaya çalışmıştı. Kai'nin gidişi sonrası, ona en çok Baekhyun sahip çıkmıştı zaten, babasından bile çok..

.B.E. // KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin