CANIM ARKADAŞLARIM.. EMEĞE SAYGI AÇISINDAN BEĞENMEK ÇOK ZOR OLMASA GEREK.. İYİ OKUMALAR ♥️
5 Yıl Sonra
Yirmi üç yaş.. Kai ile tanıştığı yaşa gelmişti. Kai'nin kendisini kurtardığı yaştaydı. Kai bu yaştayken bir çok şey ile savaşmıştı ama kendisi oturup beklemekten başka bir şey yapamıyordu. 'Kai'nin geleceğine inanıyorsan, hayatına devam edip, onu hazır beklemek zorundasın Kyungsoo.' Baekhyun'un bu sözü üzerine okumuştu. Mezun olmasına çok az kalmıştı. Kai'yi hazır bir şekilde bekliyordu.
Nehre tekrar bakmıştı. Tam beş yıl önce, bu nehirde kaybolmuştu. Duyduğu adım sesleriyle kalbi bir anda deli gibi atmaya başladı. Hızlıca arkasını döndü.
"Kai olmadığım için üzgünüm."
Derin nefes vererek önüne döndü. Boşuna heyecanlanmıştı.
Doktor Sungmin yanına otururken konuştu, "Seni burada bulacağımı tahmin etmiştim."
Kai'nin gidişinin ardından, Kyungsoo'ya destek olmak için hep yanında olmuştu, Kai'ye olduğu gibi. Kyungsoo konuşmamakta kararlıydı. Beş yıldır sürekli buraya gelir, Kai'yi beklerdi.
"Seninle bekleyebilir miyim?"
"Hayır."
"Neden?"
Kyungsoo sertçe doktora baktı. "Onun öldüğüne inanıyorsun. Nasıl onu bekleyebilirsin ki?"
"Ben sadece ihtimal olduğunu söyled-"
"Git."
Kyungsoo tekrar nehre döndü. Kai'nin öldüğüne inananlardan nefret ediyordu. Kai bir gün geldiğinde, hepsine gününü gösterecekti.
"Bir ceset bulunmuş."
Kyungsoo nefesini tuttu.
"Yarın onun Kai olup olmadığı teşhis edilmesi gerekiyor. Baekhyun gidecek, sende gelir misin?"
Kyungsoo çığlık atmak istedi. "Ce-ceset nerede bulunmuş?"
"Nehirin öbür tarafında."
Kyungsoo kafasını salladı. Cesedin Kai olduğunu görene kadar, yaşadığına inanmaya devam edecekti. Kalbine saplanan bıçaklardan nefes alamıyordu. Gözlerinin dolduğunu hissetti ama ağlamadı, hayır, ağlarsa kabul etmiş olurdu.
"Tutma kendini. Ağladığında, öldüğünü kabul ettiğini düşünmeyeceğim."
Bir yaş süzüldü gözünden kalbi acıyan çocuğun. Nefes alamadığını hissediyordu. Doktorun kollarını hissettiğinde ağzından büyük bir hıçkırık kaçtı. Nefes almakta zorlansada, hıçkırarak ağlıyordu. Vücudunun titremesine engel olamıyordu. Kai'nin ölü bedenini görmeye hazır değildi. Ama gerçekten oysa, en sonunda onu görebileceği için mutluydu. Onu çok özlemişti.
****
Gece ağlayarak uykuya daldığı için, doktor onu eve götürüp yatırmıştı. Sabah uyandığında içinde büyük bir korku vardı. Bu korku sürekli kusmak istemesine sebep oluyordu. Yemek yememiş, su bile içememişti.
Arabayla hastaneye geldiklerinde, Baekhyun onları kapıda karşıladı. Kyungsoo gibi onunda ruhsuz bir hali vardı.
Baekhyun ona sımsıkı sarıldı. Gülümsemeye çalışsa da yapamıyordu.
"Hazırsak girelim mi?"
Doktoru onaylasa da, korkusu daha çok artmıştı. Titreyen ellerini pantolonunun cebine soktu. İçinden sürekli dua ediyordu. Bu zamana kadar Kai'nin yaşadığına inanmıştı, peki ölen kişi Kai ise? O zaman ne yapacaktı? Bu durumu hiç düşünmemiş, ihtimal bile vermemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.B.E. // KaiSoo
Mystery / ThrillerNe olursa olsun, hangi durumda olursan ol, ne düşündüğünü biliyorum. !!!NOT:MARK ALLEN SMİTH YAZARIN KİTABINDAN ALINTI YAPILMIŞTIR.!!!