YAZIM HATALARIM OLDUYSA AFFOLA. İYİ OKUMALAR 🤗
"Hyung.. eminim oydu! Siyah kedisi omzundaydı! Ona seslenince bana baktı!"
Baekhyun, Kyungsoo'nun evine gelmiş onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Çocuk o kadar karmaşık duygular içerisindeydi ki, onu kontrol etmek güçleşiyordu.
"Pekala, eğer gerçekten oys-"
"Oydu!"
"Pekala, Kai gerçekten yaşıyor. Mutlu olman gerekmez mi? Sakin ol lütfen Soo.."
Kyungsoo kendisini yatağa attı ve yastığına sarıldı. "Oydu.. yaşıyor.. neden bunca zaman gelmedi.."
Baekhyun, yatağın kenarına oturup küçüğün saçlarını okşamaya başladı. "Eminim çok geçerli ve önemli bir sebebi vardır."
"Onu çok özledim."
"Bende."
Kyungsoo yavaşça kalktı ve Baekhyun'a baktı. "Onu tekrar görür müyüm sence?"
Baekhyun genişçe gülümsedi. "Göreceksin. Göreceğiz. "
Kyungsoo, dolabından Kai'nin kıyafetlerini çıkardı. Duş aldığı zaman giymesi için verdiği kıyafetlerdi bunlar. Kokusu gitse bile hatırası eskimemişti.
Kıyafetlerle yatağa döndü tekrar. Kai'den geriye kalan kanlı sargı bezleri ve bu iki parça kıyafetti. Başka bir şey yoktu. Ne resim, ne ses kaydı.. hiçbir şey yoktu. Hatırasında kalan görüntüler, hafif tebessümler, yoğun bakışlardı yalnızca.
Şimdi nasıldı? Çok değişmiş miydi? Yaraları iyileşmiş miydi? Anıları tamamen geri gelmiş miydi? İyi miydi?
"Artık uyumalısın."
Kyungsoo kafasını salladı yavaşça ve kendinden büyük oğlanın gidişini izledi. Aklında tonlarca soruyla başbaşa kaldığında derin nefes aldı. Uyumak istemiyordu. Kai'yi istiyordu. Onunla uyumak istiyordu. Onu görmek istiyordu.
Masaya geçip eline kağıt kalem aldı. Bu zamana kadar ona tonlarca mektup yazmıştı geldiği zaman okuması için.
Bunlar sıradan mektuplar değildi. İçini döküyor, sanki cevap verirmiş gibi konuşuyor, başına neler geldiğini anlatıyordu. Babasıyla ya da arkadaşıyla konuşmaktan daha çok rahatlatıyordu bu onu.
Tekrar başladı içini dökmeye..
Bugün seni gördüm. Fakat bu benzetme değildi, senin olduğuna eminim! 5 yıl oldu Kai.. Sen demiştin ki, başka zaman, başka ye..
Kyungsoo durdu. Kalemi havada kalmıştı. Kai ona, 'Başka zaman, başka yerde, başka bir şekilde karşılaşsaydık, beni sever miydin?' demişti.
Önce ayrıldılar, karşılaşmak için. Şimdi tekrar tanışmaları gerekiyordu, sevmek için. Yeniden tanışmak için ise unutması gerekiyordu. Kai yıllardır, kendisini unutmasını beklemişti belkide. Belkide bugün onunla karşılaşacaktı ama Kyungsoo onu tanımıştı.
Kafasını sinirle vurdu. Bu kadar aptal olduğu için kendisinden nefret etti. Şimdi ne yapacağını biliyordu. Nasıl davranması gerektiğini biliyordu. Yüzüne yerleşen gülümsemeyi silemedi.
Kai ile yeniden tanışacaktı, bu mutluluğu nasıl görmezden gelebilirdi ki? Kahkaha atmasına engel olamadı. Heyecanı yerinde oturmasına engel oluyordu. Ayağa kalkıp odada volta atmaya başlarken gülmeye devam ediyordu. Kapının açıldığını duydu. Döndüğünde, babası ona garip bir şekilde bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.B.E. // KaiSoo
Mystery / ThrillerNe olursa olsun, hangi durumda olursan ol, ne düşündüğünü biliyorum. !!!NOT:MARK ALLEN SMİTH YAZARIN KİTABINDAN ALINTI YAPILMIŞTIR.!!!