"EVİN ALTINI ÜSTÜNÜ GETİRİN! EN UFAK ŞEYİ BİLE GÖZ ARDI ETMEYİN!"
Kai, evden tam çıkacakken duyduğu sesle donakaldı.
Kyungsoo'nun istediği şeylerin hepsini almıştı, kimseyle denk gelmemek için ise gece 4te gelmeye karar vermişti.
Fakat yanılmıştı. Eve birileri gelmişti. Kai bir süre etrafına bakındı, adım sesleri hızla buraya doğru geliyordu.
Hızlıca kapının arkasına geçti, maskesini yukarı çekti ve şapkasını aşağı indirdi, gözleri dışında hiçbir yeri görünmüyordu.
Kapı büyük bir gürültüyle açıldı. Kai, içeri girenin zayıf biri olduğunu gördü. Kıyafetinden, etrafa bakışından, kontrol ettiği yerlerden ise çaylak olduğunu anladı.
Kapıyı yavaşça kapatıp, çocuğa yavaşça arkadan yaklaştı. Bir eliyle genç polisin ağzını kapatırken, diğer elindeki bıçağı boğazına dayamıştı.
Çocuk iki elini açıp öne doğru uzattı, Kai'ye elinde silah olmadığını gösteriyordu.
"Yaşamak istiyorsan beni görmeyeceksin, anlaşıldı mı?"
Genç kafasını salladı.
Fakat Kai ona inanmıyordu.
Bıçağı boğazından çekerken, arkasıyla kafasının arka kısmına vurdu. Bayılan çocuğu yavaşça Kyungsoo'nun yatağına yatırdı.
Hızlıca onun kıyafetlerini üstüne geçirmeye başladı. Ardından, genci, yatağın altına attı.
Odayı yıkıp döktükten sonra, yavaça odadan çıktı. Diğerleride hiçbir şey bulamamıştı. Evden çıkma kararı alındı.
Kai, onlarla uyumlu fakat geriden gidiyordu. Binada ki bütün güvenlik kameralarını biliyordu, bu yüzden kör noktalardan kaçması gerekiyordu.
Merdivenlerde iken, başka bir evden kopan gürültü ile bütün polisler oraya doğru ilerledi. Bir kadın çığlık çığlığa idi. Kai ise, onlar gibi gidiyormuş gibi yaparak eve geri döndü.
Bıraktığı çantayı alıp, eve geldiği gibi hızlı adımlarla çıkışa doğru yöneldi.
Arabasını gördüğünde, hızlıca etrafına bir bakış attı. Kimse olmadığını görünce arabaya atlayıp yola koyuldu.
Hayatında daha önce hiç kimse için tehlikeye girmemişti. Kimse için kavga etmemiş, kurallarını yıkmamıştı.
Tonlarca insan görmüştü hayatında fakat Kyungsoo.. onda Kai'nin anlamadığı bir şey vardı.
Sinirle direksiyona vurdu.
Gözünün önüne büyük gözler geliyordu. Siyah saçlar ve kırmızı dudaklar.. Kai bu duygunun ne olduğunu tahmin edebiliyordu fakat bu zamana kadar hep duyduklarının yalan olduğunu sanırdı.
Aşk için işlenmiş cinayetlere bahane gözüyle bakardı. Aşk için terk edilen aileler, çocuklar.. bunların hiçbirini inandırıcı bulmazdı.
Şuana dek.
Müşteriye Kyungsoo için saldırmıştı. Evine onu korumak için almıştı. Canını onun için tehlikeye atmıştı.
Peki neden? Hissettiği şeyler yüzünden.
Şimdi duyduğu, okuduğu her şey anlam kazanmıştı. İnsanlar bu his için her şeyi yapıyorlardı, kendisi bile.
Eve geldiğinde arabayı uzak bir yere koydu ve eve doğru yürüdü. İçeri girdiğinde, koltukta cenin pozisyonunda uyuyan genci gördü.
Çantayı diğer koltuğa bırakıp, Kyungsoo'nun yanına oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.B.E. // KaiSoo
Mystery / ThrillerNe olursa olsun, hangi durumda olursan ol, ne düşündüğünü biliyorum. !!!NOT:MARK ALLEN SMİTH YAZARIN KİTABINDAN ALINTI YAPILMIŞTIR.!!!