Türkan
Kevser mekana girmek istemese de ben girmek için ısrar edince Tunç onu da yanımızda sürükledi. Bu kızın içi geçmiş diye düşünmeden edemiyorum bazen.
Mekana giriş yaptıktan sonra ilerlediğimiz yönde üç adam ve bir kadının yanında elini kolunu sallayarak birşeyler anlatan adam Melih olmalıydı. Hadi ama daha dayak yememişmiydi yani. Birden arkasını dönünce dayak yememesine sevinmiştim. Zira bu yakışıklı adamı telef etmelerini istemezdik. Yüzünde ki kocaman sırıtmadan kendimi alamazken bana doğru geldiğini anlayamamışken bana sıkı sıkıya sarılması herlade aklımdan geçen son şey bile değildi.
Gözlerim kocaman açılmış olayı idrak etmeye çalışıyordum. Kevser Arkamda durmuş suratıma haince gülümsüyor beni kıskacı altına alan adama çekilmesi için bir girişimde bulunmuyordu. Melih denen adam beni içine düştüğü durumdan kurtulmak için kullanıyordu. Düşündüğüm şeyle kollarımı geniş omuzlarına koyup ittirme girişiminde bulundum.
"Şşş sakin ol sevgilimsin ona göre davran güzelim."
Bu adam kendini ne zannediyor! Hışımla geri çekilirken kaşlarım iyice çatıldı.
"Ah Melih seni kaç kere uyardım bu çapkınlıkların artık çok olmaya başladı haberin olsun."
Sinirle söylediğim şeylerle şimdi şaşırma sırası ondaydı. Adamlardan biri sinirle yanına gelip yakasından tutunca ellerini adamın ellerinin üzerine koyup adamı kendinden uzaklaştırdı.
" Sevgilim saçmalama istersen kıskançlığın sırası değil. "
Yalvaran bakışlarına aldırmadan gözlerimi devirdim.
"Seni terk ediyorum Melih sakın beni arama." diye çemkirip arkamı dönmemle belimi kavrayan eller gitmemi engelledi. Sonra havalanan bedenimle duruma uğradım. Beni kucağına almıştı. Çenesiyle bakışmayı kesip hırladım.
"İndir beni aşağı yoksa fena olacak. "
Geldiğimiz zaman yaptığı gibi sırıtarak konuştu.
"Evimize gidince indireceğim güzelim."
Sonra adamlara dönerek başıyla karnımı işaret etti.
"Hamilelik biraz dengesini bozuyor da."
Sarışın adamın yanında duran kızın gözleri dolmuştu. Hadi ama sevgilisi olan oydu ben değil. Adamı aldatma girişiminde bulunması yeterince iğrençken şimdi oturup başka bir adamın sevgilisi hamile diye ağlamayacaktı umarım. Hamile ben mi? ne!
" Sen ne diyorsun be."
"Sevgilim tamam bunu evlenmeden kimseye açıklamayacağız bu bir istisna."
Az önce yakasına yapışan adam her an saldıracak gibi dursada yerinden kıpırdamadı.
"Emin misin sevgilin de aksini düşünüyor."
Melih alnıma bir öpücük kokndurup adama döndü.
"Sence bu kadar sevgilim dururken senin sevgiline bakar mıyım?"
Adam ikna olmuş şekilde başını salladı. Sarışın bu sefer kıskançlıkla ilerleyip sevgilisinin koluna girdi.
"Sence ben o kızdan çirkin miyim Sedat?"
Manyağa bak şu an tek sorunu bu olamazdı değil mi? Ayrıca ondan tabiki de güzelim bi kere kız estetikten kendini kaybetmiş be.
İçimden zilyon tane sabır çekip Melih'in adamlara baş selamı verip beni kucağında mekandan çıkarmasını bekledim.
Bir dakika Kevser ve Tunç neredeydi. Melih arabasını beklerken hala neden kucağında durduğum hakkında en ufak bir fikrim de yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kevser (ASKIYA ALINDI)
Genç KurguAniden kızın belindeki elini çözerek karanlıkta parlayan gözlerine baktı önce sonra diğer eliyle kızın elini tutup adeta sürüklemeye başladı. Kevser anın verdiği şaşkınlığını atmaya çalışırken Tunç kızı kendi odasına getirip kapıyı kapatmıştı bile. ...