Bölüm 18

2.1K 181 56
                                    

Oy verirseniz sevinirim 🖤

Keyifli okumalar
.
.
.

Koridora koymuş olduğum süpürgeyi aldım ve telefonu hoparlöre bağlandıktan sonra açtığım hareketli şarkıya eşlik ederek işlere giriştim.

Gazamız mübarek olsun!

...

Kendimi koltuğa atarken, elimi başıma vurdum.

-Ya sen nasıl bir gerizekalısın Hayat Allasen?

Koskoca evi 3 saatte dip köşe temizlemiştim.

Hatta bu sefer, ekstra olarak hırsımı alamayıp duvarlara da girişmiş bir şekilde bulmuştum kendimi.

E temiz olsun diye tüm gücümle yapınca da doğal olarak bir yaşayan ölüden farkım kalmamıştı açıkçası.

-Tam evlenilecek kızım ha!

Mis gibi temizlik kokan eve gururla baktım.

-Abi beceri başka bir şey, bir de benimle buluşmuş... Ötesindeyim bütün olayların. Bir insan hep mi mükemmel olur?

Kendimi biraz daha övdükte- pardon gerçekleri biraz daha dile getirdikten sonra duş almak için harekete geçtim.

Koridora çıktıktan sonra bugün hiç yemek yemeğimi fark ettim.

Ama canım yemek istemiyordu.

-Bir insan neden aç kalınca bayılır ki?

Evet. Birde böyle bir problemim vardı. Aç kaldığım zaman bir de kendimi yorarsam boku yedim demektir.

Çünkü bayılmaktan nefret ediyorum.

Küçükken nasıl da merak ederdim bayılmayı ama! Bayılmak için dua ederdim be! Ne günlerdi...

Kendimi çok kez bayıltmaya çalışmıştım ama bir türlü becerememiştim. Ve sanırım tüm dualarım ve çabam bana fazlası ile geri dönüyordu.

Göz devirip mutfağa ilerlerken derin bir nefes verdim.

Bütün enerjim yavaş yavaş çekiliyordu sanki.

Dolabın önüne gelip biraz bakındıktan sonra kaşlarımı çattım.

Ben ne zaman alış-veriş yapmıştım ki?

Omuz silkip portakala elimi uzattım ve gelen soğuklukla gülümsedim.

Buz  dolabının kapısını kapattıktan  sonra limon sıkacağını çıkarıp iki portakalın suyunu da sıktıktan sonra bardağa boşalttım.

-Ne kadar da becerikli bir insanım. Maşallah bana!

Bir yudum aldıktan sonra limon sıkacağını sudan geçirirken kapının çalması ile sıçradım.

-Kim bu?

Fısıltıyla çıkan sesine doğal olarak yanıt alamazken çoktan titremeye başladığımı fark ettim.

-Sakin ol Hayat.

Kendi kendimi sessizce sakinleştirmeye çalışırken kapı bir kere daha çaldı ve hızla çekmeceyi açıp, iki elime de birer tane bıçak aldıktan sonra kapıya doğru ilerledim.

Koridorun ortasına geldiğimde dışarıdan bir kaç erkek sesini geldiğini duymamla iyice gerildim.

Sonunda kapıya geldiğimde delikten bakmıştım ama siyah deri ceket giyen bir kişinin sırtından başka bir şey görmüyordum.

-Evde olduğundan emin misiniz?

Ciddi çıkan ses karşısında iyice gerilirken elimdeki bıçakları iyice sıktım.

Sadece Şaka?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin