Bölüm 4

3.7K 263 67
                                    

Oy verirseniz sevinirim 🖤

Başımda bir kaç kişinin konuştuğunu duyarken gözlerim buğulu da olsa yavaş yavaş açılıyordu artık.

-Kızım sen bu kızın ne yaptığını nasıl bilmezsin ya? Tam bir cahilsin. Ben seninle kanka olamam.

-Ya çatlatma da anlat işte!

-Biraz daha yalvar.

-Anlatacaksan anlat lan!

-Aman be! Anlatıyorum-

-Ay çok şükür teşrif edebildiniz hanımefendi.

-Teşekkürler canım benim. Çalış senin de olur. Şimdi, bu kız hani şu C sınıfında üçlü gezen bir kız grubu varya biri gömlekli çocukla sevgili hatta kızlardan, gözlüklü olan. Biri de gamzeli bir şey, kara kuru böyle-

-Tamam, anladım. Ee?

-Bu sarı saçlı olan kız varya işte, demiş ki A sınıfındaki şu şey varya senin nefret ettiğin uzun kirpikli bir çocuk-

-Iy, evet. Kafasına kuşlar pisleyesice. Meymenetsiz şey. Egosu arştan görülür be onun. Uçak düşer İnşallah üzerine de ölür. Amin!

-Bu nefretin hepsini sadece sana kapıyı tutmadığı için olduğu detayını geçip devam ediyorum Besteciğim?

-Et et. Ee?

-Hah bu kız gitmiş o oğlana demiş ki, "Bin çik histiyim. İliciğim. İmi sini çik siviyirim. Ni ilir bini bir şins vir." demiş.

-Ne!?

-Valla bak. Allah canımı alsın ki.

-Ay Instagram'daki "Gerrçekten inanamıyooğruğm." diyen çocuk gibi hissediyorum kendimi. Ee?

-Ee'si ne? Tabi çocuk da el mahkum bununla sevgili olmuş.

-İşte, "Davul bile dengi dengine." demiş atalarımız. Ee?

-Sonra bu oğlanı seven kız varya hani ımm... Hah! Şu beli ipincecik olan. Hani hep karıştırıyorsun sen o kızı başka bir kızla. Dişlerinde tel olan. Saçları sarı kıvırcık hani?

-Tam çıkaramadım yaa...

-Ya hani voleybol oynuyormuş gibi görünen ama oynayamayan!

-Hah- ha? Yuh! O kız onu mu seviyormuş! Tövbe Estağfurullah...

-Aynen kanka. Bu da gitmiş kızın annesini aramış. İşte geçmiş olsun falan diyecek yalandan. Woah! O da ne!?

-Ne!?

-Meğerse kız at gibi oğlum! Sapasağlam! Hepsi birer yalanmış, oğlanla sevgili olmak için yapmış her şeyi.

-Abi cringe yaşıyorum. Kalbim cringe pompalıyor bak kan falan kalmadı çekildi hepsi.

-Daha bitmedi dostum.

-Yuh amk! Daha ne olacak?

-Sonra bu oğlanı seven kız gider ve oğlanı seven, lakin yalancı olan kızı bir güzel benzetir... Mutlu son.

-Hayata bak arkadaş... Pembe dizi gibi anasını satayım.

Dedikodu dozumu aldıktan sonra trip atmak gerçekten mükemmel olacak.

-Ah...

Elimi başıma götürüp yalandan gözlerimi açıyormuş gibi yaptım.

-Ayy... Acaba nasıldır benim kardeşim? Çok mu kötüdür acaba, acaba?

-Yok, yok. İyidir benim canım kankam. Merak etme Güneş... O güçlü bir kız.

-Aağ? Gözlerini açıyor galiba? Hadi bir bakalım.

-Hmm...Aynen. Gözlerini açıyor.

Flaş TV daha gerçekçiydi anasını satayım.

-Ya Allah aşkına, ben küfür etmeden gidin.

-A a? Nedenmiş o?

-Harbiden ya nedenmiş o? Biz burda Beste'yle kaç saat bekledik haberin var mı senin?

-10 dakika?

-Valla bildi.

-Helal olsun. O zaman biz yol alalım?

-Hayır ilk önce çikolatalı süt alacaksınız. Öyle kolay kaçış yok.

-Sen git sevgiline hesap sor. Gelmeyi bırak aramadı bile seni.

Beste Güneş'e kaş göz işareti yapsa da Güneş bu. Tutamaz içinde. Yapacak bir şey yok.

-Gerçekten mi?

-Niye yalan söyleyeyim kızım?

Yüzüm biraz düşse de önemsememeye çalıştım.

Hem işi çıkmıştır belki? O yüzden gecikti? Neden cağnım çocuğun günahını alıyorsunuz?

Kalkıp koridora doğru çıktık ve sessizliğimizi koruyarak, rotamızı kantine doğru aldık.

-Dersin bitmesine kaç dakika var?

Beste fazlası ile pahalı saatine baktıktan sonra bana cevap verdi:

-20.

-Ohoo, daha varmış. Ders neydi ya bu arada?

Bu sefer Güneş omzumu sıvazladıktan sonra acı gülüşünün arasından bana cevap verdi:

-Beden.

Derin bir iç çekip dudaklarımı büzdüm.

-Bende de şans olsa zaten biraz beynim olurdu. Neyse...

Kantine uğrayıp bana iki Güneş ve Beste'ye birer tane çikolatalı süt aldıktan sonra dışarı çıkıp banklara doğru yol aldık.

Bahçede gözlerimi gezdirirken sevdiğim beyin yanındaki kızı görmemle yüreğime bir öküz oturdu.

-Kuzeni falandır ya-

Kendimi avutma sözüm onu öpmesiyle son bulmuştu.

İki saniye duraydın da cümlemi bitireydim bari gavurun oğlu!

Sizleri seviyorum 💙

Allah'ım ne kadar da mükemmel bir yazarım ben idjfjr

Hadi yeni bölümün şerefine oy verin :)

Sadece Şaka?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin