Her Pazartesi ve Perşembe -internetim olduğu süreceshdjej- bölüm günü olacaktır. İtirazı olan? Teşekkürler.
Hayalet olmak kötü bir şey. Hayalet olmamak iyi bir şey. Hayalet olmamak için yapmanız gerekenler:
•Vote atmak.
•Yorum yapmak.
Tebrikler! Artık hayalet değilsiniz!Keyifli okumalar
.
.
.-Sende zenginlik niyetine güzelce elledin ha... Artık bizden değilsin Polat aşkım... Onunsun sen...
Can'ın ağlamaklı çıkardığı sesiyle içimden dua etmeye başladım.
Allah'ım, lütfen... Şu an tam zamanı... Hadi yer yarılsın da içine gireyim! Lütfen!
-N-Ne alakası var be! Ben onun fiyatını görünce ona dokunan ellerimden ışıklar çıktı biliyor musun sen? Zengin üstü oğlum bu!
Polat'ı hızla baştan aşağı süzdükten sonra giydiği tüm kıyafetlerin marka olduğunu görmemle gözlerim kocaman açıldı.
Hayır, birde çakma da değil!
-Lan sen zaten zenginsin?
Hayrete boyadığım sesime Polat sırıtırken Can hala konuşuyordu.
-Baba parası kızım bu! Ama herkeste de olmuyor tabi...
İlk cümlesiyle Polat'ın korkunç bakışlarına maruz kalan Can ikinci cümleyi neredeyse eksi volümlere kadar indirmişti.
-Bunu yıkayacaksın biliyorsun değil mi?
-Ben mi?
-Yok ben!
Serkan'dan beklemediğim bir tepki alırken herkesin kafası ona dönmüştü.
-Ne? Saçma bir soruydu?
-Ya ben yıkarım yıkamasına da... Bunun özel bir deterjanı falan vardır belki? Belki elde yıkanıyordur? Hatta belki ayrı makinesi vardır? Oha oha, hatta belk-
-Hayat, makineye at yıka. Düz. Sadece yıka.
-Ama-
-Sadece bir kıyafet.
-Çarpılırsan karışmam valla.
Polat gülerken diğerlerinin de başı pin pon maçı izlermiş gibi bir bana bir Polat'a gidiyordu.
-Tamam.
-Bu arada Can, eğer bu sweat benim olsa ve sen giymeye çalışsan... Seni dövmezdim, Çin'den adam tutar üzerinde o ünlü Çin işkencelerini denerdim. Belki Kovid'de kapardın hem.
-Kanka dedik bağrımıza bastık, ilk günden sattın. Püğ yazıklar olsun!
-Sağol canım.
Aynada son kez kendime bakıp ara beni yaptıktan sonra öpücük attım ve diğerleri olayın şokundan henüz çıkamadan salona geçtim.
-Ee devam mı?
Koridora doğru bağırırken çoktan salonun kapısında belirmişlerdi.
-Hadi son turu da atak da gidek!
Herkes Can'ın sözüne uyarken şişeyi çevirdim.
Şişe ben ve Serkan'ın arasında kalırken Serkan'dan bana gelen piç smileyi seve seve (!) aldım.
-Polat, sen bu sabah ben sakallarımı kestiğim için benimle dalga geçmiştin değil mi?
Polat'tan gelen yutkunma sesi bana kadar ulaşırken aynı sesin benden de çıktığını fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Şaka?
HumorElimi asker selamı gibi yapıp gözüme güneş gelmesini engellerken yine de gözlerimi kısmıştım. -Lan! Şaşkın ve korkulu çıkan sesimle Güneş ve Beste'de çatıya bakmışlardı. Ayağa kalkıp okula doğru biraz yaklaştım ve çocuğa bağırmaya başladım. -Birader...