Anonim: Ne güzel güldün, o akşam, bana...
Defne: Ha?
Anonim: :D :D Şarkı var ya?
Defne: Canın, bana şarkı sözü mü yazmak istedi? Yoksa altında bir anlam mı aramalıyım?
Anonim: Her ikisinden de biraz...
Defne: Karşıma çıktın değil mi?! Tanımadım bende seni?! İnanamıyorum ya! Ne zaman oldu bu?
Anonim: Dün gece...
Defne: Dün gece, kızlarla birlikte Kadıköy'e gittik. Orada mıydın?
Anonim: Yoo... Demek alemlere akmıştınız. Ben de o saatte nereden geldiğini merak ediyordum. Aydınlanmış oldum, teşekkürler.
Defne: Komşu olma ihtimalimiz gözümü korkutuyor!
Anonim: Niye ki? :D
Defne: İki tane bekar komşum var sadece, o yüzden. Biri 73 yaşında. WhatsApp'ta senin kadar hızlı mesaj yazabileceğini pek düşünmüyorum açıkçası, Kubilay amcanın. Diğeri de yeni taşındı. Kasıntının teki. Bence benden, birazcık, rahatsız oluyor. Her gördüğünde boka bakar gibi bakıyor. Yani eğer bu iki seçenekten biri değilsen, evli ve çocuklu olduğun gerçeği ile yüzleşmem gerekir. Lütfen komşum olma!
Anonim: Seçenekler, evli ve çocuklu olma ihtimalimden daha kötüymüş, kabul et. Ama hayır. Aynı apartmanda oturmuyoruz. Korkma.
Defne: Belki aynı cadde?
Anonim: Belki de...
Defne: Ah ahh... İnşallah sen cesaretini toplayana kadar ben, torun torba sahibi filan olmam.
Anonim: Olmazsın, merak etme. Aslında artık cesaretimi topladım bence. Ama madem bu kadar bekledik, hazırlıklarımı tamamlamamı da bekleyebiliriz bence. Prodüksiyon yapıyorum. :)
Defne: İstediğin gibi olsun. Ama artık en azından seni biraz tanıyabilmeliyim diye düşünüyorum...
Anonim: Ne bilmek istiyorsun?
Defne: Nerelisin mesela?
Anonim: Aslen Ankaralıyım. Ama ortaokula başladığım yıldan beri İstanbul'dayız ailecek.
Defne: Ailenden bahsetsene birazcık...
Anonim: Hmm... Babam, mağazacı. Ayakkabı mağazası var bir kaç tane. Annemde emekli polis.
Defne: Gerçekten mi? E pek kardeşlerin?
Anonim: Tek çocuğum ben.
Defne: Ya... İş görüşmesi gibi olacak ama eğitim durumun ne peki?
Anonim: Yüksek lisans terk... :D
Defne: Niye? Yarım mı bıraktın?
Anonim: Tez yazmadım. Af bekliyorum. :D Esnaflık daha ilgi çekici geldi.
Defne: İyice anket gibi oldu ya. Sen, kendini anlatsana biraz. Kimliğinle ilgili bir şey söylemek istemiyorsun henüz tamam da... En azından biraz seni tanıyabilmem için söyleyebileceğin bir şeyler vardır bence.
Anonim: Emredersiniz Defne'ciğim... Uluslararası İlişkiler mezunuyum ama aklımda hep farklı bir iş vardı. Şuan sana söyleyemeyeceğim bir iş... Şuan o mesleği yapıyorum. Renkleri severim. O yüzden saçının kızılına, teninin beyazına, gözlerinin kahvesine tutuldum. Yemekle aram iyidir. Hiçbir yemeği seçmem. Ama mantıyı da hiç bir yemeğe değişmem. Balık burcuyum. En sevdiğim renk lacivert. Boş zamanlarımda genelde evimin balkonunda oturur kitap okurum. Şuan Sunay Akın kitaplarını okuyup bitirmeye çalışıyorum. Film süreleri bana çok uzun geldiği için, bir filmi asla bir günde izleyip bitiremem. Genelde iki ya da üç gün sürer. Sabah çok erken kalkarım ve çok düzenli spor yaparım. Sağlıklı beslenmeye çalışsam da öyle uzun süreli diyetlere tutunamıyorum. Eski ve sıkı bir arkadaş grubum var. Yaz tatillerimi genelde konforlu yerlerde geçirmeyi tercih ediyorum.
Anonim: Vallahi kendimle ilgili aklıma gelen her şeyi söyledim galiba.
Defne: Vallahi bravo... Tek bir ipucu bile vermedin!
Anonim: Uyanık! Bende, beni merak ettiğini sandım.
Defne: Bak yine kendinle çelişiyorsun!
Anonim: Öyle oldu biraz... Senden bir şey rica edebilir miyim?
Defne: Tabi?
Anonim: Defne... Lütfen bana aşık ol. Ya da en azından hoşlan, beğen, merak et... Karşılaşınca bana; bomboş, duygusuz, ilgisiz gözlerle bakarsan ne yaparım bilmiyorum!
Defne: Söz veremem... Ama elimden geleni yaparım.
Anonim: Teşekkür ederim.
Defne: Görüşürüz. Umarım yani...