19

895 59 14
                                    


Arabayı durdurduğunda, ben yerimden kıpırdamadan inmişti kendisi. Hemen kapımı açtı. Allah, seni bana aşık olayım diye mi gönderdi acaba? İnerken, yardım bahanesiyle elini tuttum. Bu ufak dokunuşların onu da mutlu ettiği belliydi. Benden gördüğü her yeşil ışıkta gözlerinin içi parlıyordu.

Ay, gerçekten seviyor bu beni galiba!

Hayatta bir kez olsun, şans, bana da vurmuş muydu yoksa?

Kapıyı kapatınca, sırtımı arabaya yasladım. Acaba kahveye çağırsa mıydım? Dünden razı gibi olur muydum ki ya? Düşünceli bir şekilde kafamı kaldırınca bir an çok yakın olduğumuzu fark ettim. Arabanın üst kısmına elini dayadı. Yani otomatik olarak arabayla, arasında kalmış oldum. 

Bir eli saçımın ucuna dokundu. Sonra parmaklarının tersi, yanağımı okşadı.

"Ben... Geldiğin için çok teşekkür ederim Defne. Bu akşam çok mutlu bir adam olarak uyuyacağım."

Derin bir nefes alınca, kokusu içime doldu. Sıcak kokuyordu. Başka nasıl tarif edilir bilmiyordum ama sıcak bir yaz günü gibi kokuyordu işte. Parfüm kullanmamıştı belli ki. Hiç yapay bir koku almadım. Aldığım koku ise bende, kollarının arasına sığınma arzusu yaratıyordu. 

"Şey... Ben, teşekkür ederim asıl. Beni çok güzel ağırladın. Çok güzel bir akşamdı..."

Bir süre sessizlik oldu. Birbirimizin yüzünü izledik. İkimizde ayrılmak istemiyor gibiydi.

"İyi geceler o zaman..." dedim en sonunda. Ne yapsaydım?!

Kederle derin bir nefes aldı.

"Hiç, ayrılmak istemiyorum yanından..."

"Aslında bende... Şey... Konuşacak çok şey var çünkü! Soracak çok şey var... Ama işte saat de geç oldu... Ben yarın, yine kafede olacağım. Belki, görüşürüz."

Bir an yiyecekmiş gibi baktığını sandım.

"Görüşmez miyiz hiç?"

Salak salak bakmaya başlamıştı. Biraz daha burada durursam öpecekti belli ki. Ama ben ağırdan almak konusunda kararlıydım. İlk günden öptürecek olursak. Ohoo....

Arabayla arasından ustaca bir manevra ile çıktım. Yanağına bir öpücük kondurdum.

"O zaman, yarın... Görüşmek üzere... Bıraktığın için de teşekkür ederim."

Hayran ve çarpık bir gülümseme ile bakıyordu sadece. El sallayıp arkamı döndüm ve koşa koşa apartmana girdim. Daha yukarı çıkıp, yatağımda tepinecektim!

Beklenmedik | texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin