16

993 52 17
                                    


Önce güzel bir kahvaltı yaptım. Sonra bulaşıkları topla, evi süpür derken saatin öğlen olduğunu fark ettim. Koşa koşa banyoya gittim. Çok işim vardı. O, uzun zamandır bugün için hayaller kuruyor ve plan yapıyordu. Bende, en azından bugün için özenmiş olmalıydım.

Aynanın karşısına geçip önce keratinli saç maskesini uyguladım. Saçlarımı bir bonenin içine sıkıştırdıktan sonra da aloe vera özlü bir cilt maskesi çıkardım. Yüzüm ılık suyla iyice temizledikten sonra maskeyi uyguladım. 

Keşke bir güzellik salonuna gitseydim... Ama başlamıştım bir kere işte. Evde halledecektim.  Ellerime baktım. Manikür gerekiyordu. Mutfağa geçip, pasta yaparken kullandığım, şeffaf eldivenlerden birini aldım. Odama geçip, eldivenin, parmak uçlarını kremle doldurdum. Bir elimle de çekmecedeki manikür setini çıkartıp yatağın üzerine attım. Tırnaklarım ve kenarları iyice yumuşayınca, hızlı bir şekilde başladım manikürle uğraşmaya. İşim bittiğinde, siyah ojelerimi sürüp tamamladım el makyajımı. Güzel görünüyordu. 

Saate baktım. 

Offf! Daha banyo yapmam gerekiyordu. Duşa girip saçımdaki ve yüzümdeki maskeyi temizledikten sonra küveti doldurdum. İçine en sevdiğim kokuyu, portakal kokulu köpüğü döktüm. Telefonumdan güzel bir müzik açıp küvetin içine uzandım. Derin bir nefes çektim ve akşamı düşünmeye başladım. Nasıl biriydi acaba? Gözleri ne renkti, burnu nasıldı, dişleri düzgün müydü? İnsan tüm detayları merak ediyordu işte! 

Bir yandan da yaptığım delilikti! Bu gece, hiç tanımadığım bir adamın yanına gidiyordum. Çok çok tehlikeli birisi de olabilirdi. Belki de organ mafyasıydı? Yanlış mı yapıyordum? Düşüncesizce davranıyordum. 

Telefonu alıp Seda'ya mesaj attım. Bu anonim olayından az çok haberi vardı. Akşam buluşacağımızı ve kendisine beni takip edebileceği şekilde konum atacağımı söyledim. Tabi ki beni paranoyak olmakla suçlamıştı! Bir sürü insan online olarak tanışıp, buluşup, ilişki yürütebiliyordu sonuçta. Ancak ben anonimimin, ismini bile yeni öğrenmiştim.

Banyodaki işimi bitirince aynanın karşısına geçip önce saçlarımı yaptım. Kırık bir fön çekmiştim. Çok uzun sürmemişti. Makyajımı da yaptıktan sonra artık üstümü giyinebilirdim. Bana aldığı bordo elbiseye baktım. Gerçekten çok şık bir şeydi! Elbisenin tamamı güpürdü ve yakasında geniş bir penceresi vardı. Eteği benim çok sık tercih etmediğim kısalıktaydı. Ama sorun yoktu. Bu gece, özel bir geceydi. Altına aldığı altın rengi, bantlı, yüksek topuklu ayakkabı da oldukça şıktı. Kendisinin seçip seçmediğini merak ettim. 

Saat gelmişti. Giyinir giyinmez bir taksi çağırdım. Kendimi güzel ve heyecanlı hissediyordum. Yanaklarıma pembe bir ton yerleşmişti. Çantamı aldıktan sonra aşağı indim ve çoktan gelmiş olan taksiye bindim. Seda'ya konum attım. Cevap olarak göz deviren emoji almıştım.  

Ömer'in attığı konuma ulaştığımızda, ücreti ödeyip taksiden indim. Oldukça lüks görünen bir restoranın önündeydim ama kapalı gibiydi. Telefonumu çıkarıp mesaj attım:

Defne: Şey, ben geldim ama burası kapalı gibi... Doğru konum attığına emin misin?

Ömer: İçeri gel, Defne. Seni bekliyorum.

İç çektim. Ellerim terlemeye başlamıştı. Girişe doğru yürürken, düşmemek için çaba harcıyordum. Bahçedeki ağaçları aştığımda içeriden yansıyan loş ışığı fark ettim. Kapıdan girer girmez, beni ilk karşılayan içerinin sıcak havası ve her yerde yanan mumların vanilya kokusu oldu. Sonra köşeden uzun boydu, hafif balık etli kadın bir çalışan çıktı. Karşılama hostesi olduğunu tahmin ediyordum. Yüzünde ölçülü bir gülümseme ile konuştu:

"Defne Hanım, hoş geldiniz.  Ömer Bey, sizi bekliyor. Buyurun, bu taraftan."

Bir şey söylememe fırsat kalmamıştı. Kadını takip edip restoranın içine yöneldim. Ciddi anlamda hazırlanmış büyük bir masa vardı ortada. Biri kadın biri erkek olmak üzere iki garson karşı köşede bekliyordu. Masanın başında ise bana arkası dönük, 1.90 boylarında, siyah takım elbiseli, siyah saçlı bir adam vardı... Ömer... 

Restoranda yankılanan ayak seslerimizi duyunca,  omuzları dikleşti. Ve yüzünü yavaşça bana dönerken, mırıldandığını fark ettim...

"Sonunda, Defne..."

Beklenmedik | texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin