... Yazardan ...

4.2K 74 7
                                    

Herkese merhaba,

Yaklaşık 3 aydır, güncel olarak yazdığım ve sizinle severek paylaştığım Rehine Aşık hikayem çok büyük rakamlara ulaşmamış olsa da benim beklediğimin üstünde bir ilgi gördü. İlk bölümü yayınladığımda, 20.ci bölüme geldiğimde eğer 1000 okunma sayısına ulaşırsam teşekkür yazacağım diye düşünmüştüm ki 4000 küsürlere gelmiş olmak beni çok memnun etti. Wattpad'e üye olurken amacım, sadece hikaye okumak ve kendi hikayelerimi de paylaşmaktı. Kaç kişinin okuyacağı veya ne kadar oy alacağı gibi endişelere pek sahip değildim hâlâ da değilim. 1 kişi bile bu hikayeyi severek ve merak ederek okuyorsa benim için yeterli diye düşünerek yayınlamaya başladım. Daha sık yeni bölümler yayınlamayı da çok isterim ama işten güçten fırsat buldukça hafta da 1-2 kez anca bölüm yazıp, yayınlayabiliyorum. Bunun için lütfen kusura bakmayın.

'Rehine Aşık' hikayemden ve konusundan biraz daha bahsetmek istiyorum. Aslında 20.bölüm itibariyle hikayenin giriş kısmı yeni bitmiş oldu. Asıl olaylar bundan sonra başlayacak ve her karakterin hikayesini daha derinlemesine öğreneceğimiz gelişme kısmına giriyoruz. Umarım hikayem derinleştikçe ilk 20 bölüm gibi giderek artan ilgiyi görmeye devam eder.

Okuduğunuz her kelime, her cümle kısacası her bölüm için teşekkür ederim...

Sevgiler, Jade.

Rehine Aşık ( Askıda )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin