მინას pov
როდესაც ჯინას ნათქვამი გავიაზრე გაკვირვებისგან წამოვიყვირე.
_"რააა, ახლა ჯონქუქი თქვი თუ მომესმა?"(მე)
_"კი ჯონქუქი ვთქვი, რამე მოხდა?"(ჯინა)
ვაპირებდი მეთქვა მისთვის რომ ის ბიჭი, რომელმაც გადაარჩინა ჩემი ძმაა, მაგრამ ამ დროს დედა შემოვიდა ოთახში და გვითხრა, რომ საჭმელი მზად იყო და ქვემოთ უნდა ჩავსულიყავით. ჩვენ მისაღებში ჩავედით და მაგიდასთან დავჯექით.
_"დედა ჩემი ძმა როდის მოვა?"(მე)
_"დავრეკე წეღან და მითხრა რომ უკვე გზაშია"(დედა)
ჯინას pov
უკვე მაგიდასთან ვიჯექით და სასიამოვნოდ ვსაუბრობდით, როდესაც კარის ხმა გავიგეთ.
_" შენი ძმა მოვიდა"(მინას მამა)
_"ჯონქუქ ხელები დაიბანე და მოდი, სტუმარი გვყაბს"(მინას დედა) ეს გასძახა წინა ოთახში მყოფ ბიჭს და ისევ ჩვენსკენ გადმოიტანა ყურადღება. მე მინასკენ მივიწიე და ჩუმად ვკითხე.
_"შენს ძმას ჯონქუქი ქვია?"(მე)
_"ჯინა ბოდიში ყველაფერი უნდა მეთქვა უბრალოდ ვერ მოვახერხე"(მინა)ეს თქვა თუ არა უკნიდან ხმა გავიგე.
_საღამომშვიდობისათ"(ჯონქუქი) მე ეს ხმა ძალიან მეცნო და მისკენ მივბრუნდი და არა ეს არ უნდა მომხდარიყო.
_"მე ჯონქუქი ვარ მინას უფროსი ძმა, შენ ალბათ ჯინა ხარ?"(ჯონქუქუი)ეს თქვა და ხელი გამომიწოდა. ნუთუ ვერ მიცნო, ან არც კი ახსოვს რამე. მე გაოგნებული სახით ვუყურე რამდენიმე წამი და მერე მეც მივესალმე.
_"გამარჯობა, სასიამოვნოა შენი გაცნობა"(მე) ის პირდაპირ ჩემს წინ დაჯდა და მე მთელი ეს საღამო საშინელ დაძაბულობას ვგრძნობდი. უკვე გვიანი იყოო ამიტომ სახლში წასვლა გადავწყვიტე.
_"ახლა ჩემი წასვლის დროა, დიდი მადლობა ყვრლაფრისთვის."(მე)
_"ცოტახანს კიდე დარჩი"(მინას დედა)
_"უკვე გვიანია, სხვა დროს იყოს"(მე)
YOU ARE READING
Don't Leave Me《completed》✔
Fanfictionეს ფიკი 17 წლის გოგონაზეა, რომელიც ხუთი წლის წინ ავარიაში მოყვა, ახლა კი არაფერი ახსოვს იმ დღეზე. გოგონა ერთმა უცხო ბიჭმა გადაარჩინა და თუ ვინ არის ეს ბიჭი ამას მოგვიანებით გაიგებთ.