❤თავი 8❤

896 64 12
                                    

ჯონქუქის pov

ჯინმა ფილმის არჩევა დაიწყო. მინა და ჯინა სამზარეულოში გავიდნენ, პოპკორნს გასაკეთებლად. მალე ყველანი ფილმის ყურებიტთ ვიყავით გართულები. არ ვიცი ჯინმა ეს ფილმი რატომ აარჩია, რადგან ფილმში ძალიან ბევრი რომანტიული მომენტები იყო. მაგრამ აი მოხდა ის რაც არ უნდა მომხდარიყო, ფილმში შეყვარებული წყვილი მანქანაში ზის და ბედნიერები ახალი ცხოვრების დასაწყებად მიდიან შორს, მაგრამ უეცრად ბიჭი გონს კარგავს და მანქანა გზიდან გადადის და პირდაპირ დიდ უფსკრულში ვარდება. ამის დანახვისას მაშინვე ჯინას გავხედე, მას ფერი აღარ ედო სახეზე, მთლიანად კანკალებდა და სდაც იყო ტირილს დაიწყებდა. მე მასთან ჩქარა მივედი და მთელი ძალით ჩავეხუტე, ჯინას ჩემ საქციელზე რეაქცია არ ქონდა, მაგრამ ბიჭები გაოცებულები მიყურებდნენ. მარტო მინა ხვდებოდა, იმას თუ რატომ მოვიქეცი ასე. მან ფილმი გამორთო, სამზარეულოდან ჯინას ჭიქით წყალი გამოუტანა და მიაწოდა, მაგრამ ჯინა კანკალს არ წყვეტდა, მე ძალიან შემეშინდა არ ვიცოდი რა უნდა გამეკეთებინა.

_ჯინა კარგად ხარ? ხმა გამეცი(მე)

_ჯინას რა სჭირს?(თეჰიონი)

_ჯინა ეს უბრალოდ ფილმი იყო, არ შეგეშინდეს შენთან ვართ ყველანი(მინა)

მე ჯინა ხელში ავიყვანე და ჩემს ოთახში წავიყვანე, საწოლზე ფრთხილად დავაწვინე და ამ დროს ჯინას თვალებიდან ცრემლები გადმოსცვივდა, გული საშინლად მეწვოდა მას ასეთ მდგომარეობაში პირველად არ ვხედავი. ვეღარ მოვითმინე და ის ისევ ჩავიხუტე, მას ჩემს კისერში ქონდა თავი ჩარგული და ტიროდა. ყურში ჩუმად ვუთხარი. "გთხოვ ნუღარ ტირი, მე შენთან ვარ და არასდროს დაგტოვებ" რამდენიმე წუთი ასე ვიყავით, მერე მას ჩემს მკლავებში ჩაეძინა, ის ფრთხილად დავაწვინე და ოტახიდან ქვემოთ ჩავედი.

_ძმაო როგორ არის ჯინა(მინა)

_ძლივს ჩაეძინა(მე)

Don't Leave Me《completed》✔Where stories live. Discover now