🤩თავი 12🤩

804 58 13
                                    

ჯინას pov.

კიდევ დიდხანს ვიდექი ასე გაშტერებული, სანამ ზურგს უკან მამაჩემა კარი არ გააღო.

_ჯინა აქ რატომ დგახარ?(მამა)მის ხმაზე ძლივს მოვედი გონზე და მისკენ შევტრიალდი.

_რამე მითხარი?(მე)

_აქ რატომ დგახართქო?(მამა)

_აქ?(მე)

_ხო აქ, რა გჭირს?(მამა)

_მამა სკოლაში დამაგვიანდება სახლში შევალ.(მე) ოთახში ავირბინე, წყალი გადავივლე, ტანსაცმელი ჩავიცვი და ქვემოთ ჩავედი.

_მე წავედი(მე)

_არ ჭამ?(დედა) სამზარეულოდან გამომძახა და შემდეგ თვითონაც გამოვიდა.

_არ მშია, სკოლაში შევჭამ.(მე)

_რა გჭირს? მთლიანად ანათებ.(ჩანი)

_კარგ ხასიათზე ვარ.(მე)

_გინდა შენ და მინას სკოლაში წაგიყვანთ(ჩანი)

_არა დღეს მინას ძმა წაგვიყვანს(მე)

_კარგი(ჩანი)

სახლიდან გამოვედი და სახლის წინ მანქანაზე მიყუდებული ჯონქუქი დავინახე, რომელიც თვალს არ მაშორებდა. როგორც ყოველთვის სირცხვილით სულ ავწითლდსი და თავდახრილი მისკენ წავედი.

_მინა არ გამოსულა?(მე)

_ის დღეს ფეხით წავა(ჯონქუქი)

_რატომ? მაშინ მეც..(მე) არ დამამთავრებინა.

_შენ მე წაგიყვან სკოლაში, ასე რომ ახლა ჩაჯექი თორე დაგაგვიანდება.(ჯონქუქი) მანქანის კარი გამიღო და მიმანიშნა, რომ უნდა ჩავმჯდარიყავი. მალე ორივე მანქანაში ვიჯექით და ხმას არცერთი ვიღედით, მაგრამ სიჩუმე ჯონქუქმა დაარღვია.

_სკოლაში საქმეები, როგორ მიგდის?(ჯონქუქი)

_კარგადაა ყველაფერი(მე0

_თუ რამე დაგჭირდება, იცოდე, რომ ჩემი იმედი ყოველთვის უნდა გქონდეს.(ჯონქუქი)

_მადლობა, მინა მიყვება, რომ ძალიან იღლები,(მე0

_კი ყველანი ვიღლებით(ჯონქუქი) მანქანა სკოლასთან გაჩერდა ჯონქუქს დავემშვიდობე და სკოლაში შევედი.

Don't Leave Me《completed》✔Where stories live. Discover now