E ora 6:30, iar eu sunt trezită de alarma mea care mă anunță că trebuie să mă ridic și să mă duc la școală. M-am ridicat din pat și m-am dus înspre baie unde urma să îmi fac rutina de zi cu zi apoi mă îmbrac în asta :
După ce m-am îmbrăcat am plecat în bucătărie pentru a-mi face micul dejun. După ce am terminat am ieșit din casă pentru a putea pleca spre școală.
Trecură douăzeci de minut, iar eu eram în fata liceului gata să intru când am primit un mesaj de la prietena mea cea mai bună, Jisoo.Mă întorc și merg spre magazin, intru înăuntru iau o pungă cu chipsuri și mă duc la casă să o plătesc și apoi ies pe ușă când deodată simt cum mă trântesc de o persoană mai înaltă decât mine.
Am ridicat ochii din pământ și am observat că persoana de care m-am ciocnit era un băiat de la mine de la liceu.
"Ai grijă pe unde mergi!! " spune băiatul în timp ce dă un pas în spate.Era un băiat mai înalt de cât mine cu părul vopsit într-un gri care dădea spre alb, îmbrăcat cu un hanorac negru și o pereche de blugi și o pereche de Vans albi în picioare.
"Tu să ai grijă...." am spus deja cu un ton nervos.
"De fapt tu ar trebui să îți ceri scuze.." spuse acesta apropiindu-se de mine cu un pas micuț.
"Pentru...?" spun eu deja ne mai suportând situația.
"Nu e evident...... Pentru că te-ai ciocnit de mine" spuse acesta cu un zâmbet vag pe față.
"Eu nu am de ce să îți cer scuze... Asa că dacă nu ai degând să îți ceri scuze tu , eu voi pleca" spun eu după care plec spre liceu.
Am ajuns în liceu cu 10 minute înainte să se sune.
Am intrat în clasă și m-am pus lângă Jisoo care ma întrebat de ce am stat atât de mult. I-am povestit tot ce s-a întâmplat iar reacția ei a fost ceva de genul "Bă ce nesimtit" iar eu doar am aprobam tot ce spunea.După 10 minute intrase profesoara în clasă și ne anunță că vom face ora aceasta împreună cu clasa a 12-a, nici bine nu spusese acestea profesoara că dintr-o dată au început să intre pe ușă în jur de 20 de copii cu câteva scaune, apoi începură să se pună în bănci câte 3-4 până când la sfârșit intră pe ușă un băiat mai înalt ca mine, doar după ce a mai înaintat prin clasă mi-am dat seama că era băiatul de care mă ciocnisem în magazin. El se așezase în spatele meu, adică în ultima bancă.
În timpul orei nu mă puteam concentra deloc pentru că cineva tot arunca cu hârtiuțe în spatele meu. Deodată mi-a căzut o hârtiuță pe bancă am luat-o în mână am desfăcut-o pe ea scria " Încă nu ți-ai cerut scuze" m-am uitat la hârtiuță aia apoi m-am întors și l-am văzut pe băiatul de la magazin care se uita la mine cu un zâmbet pervers pe față, m-am întors dăndu-mi ochii peste cap.Orele trecură repede. Nici nu mi-am dat seama când s-a făcut 15:00. Am plecat spre casă când deodată simt o mână pe umărul meu care mă face să mă întorc înspre acea persoană. M-am întors și am observat că aceea persoană era Jisoo mi-a spus să mergem la o cafenea pentru a povesti despre ce s-a întâmplat azi la prima oră.
Am ajuns la cafenea unde după 2 minute după ce am întrat a apărut un chelner care dorea să ne ia comanda.
"Ce doriți să comandați?" spune chelnerul foarte politicos
"Eu a-și pori o cafea, tu Jisoo ce dorești?" spun eu încercând să fiu și eu politicoasă.
" Eu vreau un cappuccino" spune Jisoo pe un ton mai sec.
Chelnerul veni la masa noastă și ne dăduse cafeaua mea și cappuccino-ul lui Jisoo și de aici începu o discuție despre ce s-a întâmplat în prima oră cu bilețelele.
"Dar de ce arunca cu bilețele în tine în oră?" mă intemreba Jisoo cu un ton destul de curios.
"Dar de unde să știu eu? " spun eu puțin enervantă.
"Nu știu!" spuse ea după care am continuat să povestim despre diverse chestii.
Am plecat acasă după cam 2 ore, ajunsă acasă m-am dus în bucătărie pentru a mânca ceva pentru că îmi era foame, mi-am făcut niște ramen după care am făcut un duș apoi m-am pus în pat să dorm.
Dimineață
M-am trezit mi-am făcut rutina după care am plecat în bucătărie pentru a mânca ceva înainte de a pleca la liceu.
Când deodată aud cum îmi sună telefonul semn că am primit un mesaj. Am deschis telefonul și am văzut că am primit un mesaj de la un număr necunoscut. M-am uitat ce scria.Nu am băgat în seamă acel mesaj și nici nu mi-am bătut capul ca să aflu cine e. După ce am mâncat am plecat în cameră mea pentru am mă schimba din pijamalele mele călduroase, și m-am schimbat în asta:
După care am plecat spre școală.
Am ajuns acolo, după ce am intrat în liceu m-am dus fix către dulapul pentru a-mi lua cartea și caietu de limba Engleza pentru că asta aveam prima oră. În drum spre clasa mea am trecut pe lângă un grup de 7 băieți care în momentul în care am trecut au început să bolborosească ceva dar nu am fost atent să aud ce spuneau exact. Am trecut pe lângă ei nepăsătoare până când am simțit o mână care îmi înconjura încheietura mâini mele drepte după care mă întoarse spre el apoi îmi spuse :
" Nu........