Capitolul 4

252 12 0
                                    

~DIMINEAȚĂ ~

M-am trezit din cauza alarmei, nu înțeleg de ce nu mi-o dezactivez în timpul weekend-ului, mi-am dat seama că era 6:00 și eu m-am trezit, acum ce să fac deoarece odată ce m-am trezit nu mai adorm.
M-am ridicat, mi-am făcut rutin, m-am schimbat, în asta :

deoarece afară era cald, apoi m-am dus în bucătărie pentru a-mi face niște clătite

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

deoarece afară era cald, apoi m-am dus în bucătărie pentru a-mi face niște clătite.

După ce am terminat de mâncat, am decis să merg la alergat pentru că mă plictiseam. M-am schimbat asa :

Apoi m-am încălțat și am plecat spre cel mai apropiat parc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apoi m-am încălțat și am plecat spre cel mai apropiat parc

Am ajuns în fata parcului, mi-am scos căștile le-am băgat în urechi am pornit muzica și am început să alerg.

Am alergat în jur de 30 de minute după m-am așezat pe o bancă pentru a face o pauză. Mi-am luat telefonul și mă uitam pe el până când simt cum cineva se așează lângă mine, m-am întors să văd cine e și observ că e Jimin care probabil a iesit și el la alergat

"Salut, frumoaso !" spune Jimin buzele lui curbânduse într-un zânbet foarte frumos.

"Salut!" spun eu zâmbind.

"Ce faci?" spune el uitându-se la mine

"Păi am ieșit puțin la alergat, tu?"

"La o plimbare....ce zici să mergem la o cafea?" mă întreabă el

"De ce nu!?" spun eu ridicându-mă de pe bancă.

"Atunci hai!" s-a ridicat și el de pe bancă

Am mers în jur de 10 minute după care am intrat într-o cafenea.

Ne-am comandat fiecare o cafea și apoi am discutat despre diferite chestii.

~~~~~~

După ce am terminat cafeaua am decis să plec acasă

Am ajuns acasă condusă de Jimin care a insistat să mă ducă el. Am intrat în casă, m-am schimbat în hainele de azi dimineață după ce am făcut un duș.
Am stat la mine în cameră după care m-am trântit în pat. Deodată aud o pufnitură care vine de la geam când mă uit la geam observ că o persoană stă în fund lângă geam cu spatele la mine semn că de la el s-a auzit acel zgomot, eu stau la o casă fără etaj asa că era ușor să sari pe geam.

"Ce Dumnezeu faci?" spun indreptândumă spre persoana de lângă geam.

Atunci am observat că persoana de lângă geam era chiar Yoongi.

"Ce cauți aici, ieși afară până nu te pocnesc!!" spun eu indreptând pumnul spre el.

"Stai cuminte, pisi, că nu-ți fac nimic!" spune după care își dă părul de la ochi.

"Pleacă!!!!" spun deja nervoasă.

"Și dacă nu vreau?" spune ridicându-se

"Ba chiar o să vrei!!" spun eu impingândul cu un deget.

"Și dacă nu!?" spune prinzăndu-mi degetul cu mâna lui mare.

"Dă-mi drumul sau îți rup mâna!!" spun eu pe un ton nervos.

"Bine, gata, nu te enerva pisi!" spune și îmi dă drumul.

"De câte ori vrei să îți spun să nu îmi mai spui pisi!!" spun eu incrucisămdu-mi mâinile la piept.

"Nu te supăra!" spune și îmi pune o mână pe obrazul meu.

"I-a mâna de pe mine, animalule!!" spun eu după care ii îndepărtez mâna de pe obraz
"Acum pleacă!!" spun eu arătând spere ușa.

"Bine acum plec!" spune îndreptându-se spre geam.

"Știi că există ușă, nu??" spun eu

"Știu, dar eu pe aici vreau să ies, dar mai trebuie să fac ceva!" spune și se întoarce spre mine.

Se apropie de mine până ce mă lovesc de pat căzând pe el, Yoongi se apropie de mine după care s-a pus peste mine și apoi a început să îmi sărute gâtul. După un minut în care încercăm să scap se gândește și el să se ridice de pe mine după care pleacă spre geam sărind pe el afară din casă, dar înainte să iasă mi-a făcut cu ochiul și după a plecat.

Am stat 10 minute încercând să mă gândesc la tot ce se întâmplase după care mă îndrept spre baie unde îmi dau cu puțină apă rece pe față pentru a mă liniști.

~~ Seara ~~

M-am dus în bucătărie pentru a-mi face ceva de mâncare înainte de culcare. După ce am mâncat am mers la mine în cameră, m-am schimbat în pijamale și m-am pus în pat cam devreme deoarece aveam o nouă zi la liceu mâine și șașa mă trezesc greu.

Cum am ajuns să te iubesc [YOONGI] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum