DIMINEAȚA
Sunt trezită din somnul meu adânc de către telefonul meu care vibra semn că cineva mi-a trimis un mesaj sau mă sună. Iau telefonul de pe noptieră si ies incet din cameră ca să nu-l trezesc pe Yoongi. Deschid telefonul si văd că mă sună mătușa mea Yuji.
Convorbire telefonică.
"Yoona?"aud vocea mătusi mele.
"Da?" spun eu putin somnoroasă.
"Ai putea să ai grijă două zile de Ryujin pănă plecăm eu cu unchiul tău din oraș?"
"Sigur, când vin să o iau?" întreb eu înainte să inchid.
"O aducem noi in 30 de minute!" spune mătușa serioasă.
"30 DE MINUTE?!" strig eu la telefon"Trebuie să ii spun lui Yoongi să plece! "spun eu doar pentru mine.
" Da, e vreo problemă!? "spune mătușa mea puțin mai panicată.
" Nu, totul e excelent! No bine pa! "spun eu si nu o mai las pe mătușa mea să mai spună ceva.
Convorbire telefonică încheiată
Cum inchid intru val-vârtej in cameră si trag plapuma de pe Yoongi care dormea ca un puiuț.
" YAAA!!!! "strigă si isi bagă capul sub pernă.
" Nu avem timp de pierdut! "spun si il trag de picior cât să se trezească.
" Da ce s-a întâmplat?! "spune el agitat ricându-se in capul oaselor si isi freca ochi cu podul palmei.
" Vine mătușa mea, asa că pleacă până nu ajunge! "spun si imi iau un set de haine din dulap după intru in baie să fac un duș si il las pe Yoongi confuz pe pat. Ies din dus cu păpul ud îmbrăcată asa:
" Si de ce ar trebui să plec? "spune el in timp ce își ia tricoul pe el.
" Familia mea nu stie de tine, ai uitat? "spun si il imping cu un deget in piept.
" Aaa, si de ce mă rog vine mătusa ta? "spune el si se indepărtază de mine.
" O aduce pe verișoara mea de 6 ani să stau cu ia două zile până ei sunt plecati din oraș! "spun si ies din cameră cu Yoongi pe urmele mele.
" Ok, plec prin spate, sună-mă când pleacă! "spune si porneste inapoi spre cameră dar inainte să plece mă sărută scurt pe buze apoi pleacă.
După ce a plecat Yoongi am făcut niște clătite pentru Ryujin si o cană de cafea pentru mătușa si una pentru mine, după 10 minute de așteptat aud soneria uși, mă duc entuziasmată la usă si când o deschid pe ea intră..... Hyung Sik.
"Aaa, tu erai!" spun si răsuflu ușurată.
"Cineva nu pare prea incântată să mă vadă, pe cine astepti?" spune el si intră in casă.