Deodată ochii lui negri care ascundeau o grămadă de mistere s-au deschis iar cu o mână a început să mă mângăie pe spate.
"Ce faci!?" spun eu tresărind de pe canapea din cauză că mâna lui mă atingea tot mai în jos.
"Nimic tu?" spune el și se ridică în capul oaselor pe canapea. "Ai dormit bine?" spune el și își îndreaptă privirea către mine.
"Se putea și mai bine!" spun și mă ridic după care mă îndrept spre bucătărie pentru că îmi era foame.
Am intrat în bucătărie și m-am dus direct la frigider unde am scos un măr, când m-am întors cu fața am observat că Yoongi stătea la masă cu ochi in telefon.
" Yoona am o întrebare pot să ți-o pun?" spune el.
"Sigur, care e?" spun eu punându-mă lângă el la masă.
"Păi...."
"Treci la subiect!"
" Păi ști că de săptămâna viitoare o să avem vacanta de iarnă, și părinți mei au decis să meargă la bunici mei iar eu nu vreau să merg la ei, asa că pot sta la tine o săptămână?" am rămas cu gura căscată când am auzit asta.
"Ăăăă.....sigur! "spun eu după care el mă îmbrățișează strâns.
" Mulțumesc! "spune el și mă strânge și mai tare.
" Ok ok am nevoie de a..e..r! "spune eu după care el îmi dă drumul." Acum mergi acasă și ne întâlnim la școală! " spun eu după care mă duc la mine în cameră iar Yoongi pleacă la el acasă.
~La liceu ~
Am intrat în clasă după care m-am pus la mine în bancă lângă Jisoo.
" Ce faci? "mă intrameabă ea.
" Bine tu? "
" Bine, ai auzit că azi facem orele cu clasa a 12 - a?! "
" Nu, serios? "
" Da! "nici nu apucăm să mai spunem ceva că se sună de intrare în clase și profesoara intră la oră.
" Bună ziua copiii! "
" Bună ziua! "spunem toți în cor.
" După cum cred că știți azi vom face orele cu clasa a 12-a! Asa că purtați ă frumos cu colegi voștri mai mari! "după ce a terminat de spus astea pe ușa clasei au intrat copii din clase a 12-a. Ultimul a intrat Yoongi cu un scaun în mâini.
" Yoongi, hai aici! "s-a auzit cineva strigând din spatele clasei, Yoongi a schițat un mic zâmbet după care și-a îndreptat privirea către mine după care și-a pus scaunul in dreptul meu și a făcut semn unui coleg, Jimin, de al lui după care sau pus amândoi lângă noi, Yoongi lângă mine și Jimin lângă Jisoo.
"Bună eu sunt Jimin, dar tu poți să îmi spui iubire!" spune cu un zâmbet pervers către Jisoo.
"Cred că moaca ta vrea să facă cunoștință cu pumnul meu!" spune ea și își ridică pumnul amenințător. Sincer să fiu nu-i de glumă cu Jisoo, practică AMM de 2 ani și nu e cel mai recomandat să te pui cu ea.
"Gata iubire nu te enerva!" spune acesta și se întoarce cu fată la tablă.
Pe mine și pe Yoongi ne pufnea râsul dar am reușit să nu intrăm într-o criză de râs.~PAUZA DE PRÂNZ ~
Eram în cantină, la o masă cu Jisoo și mâncăm și mai și povesteam. Deodată lângă noi sa așezat Yoongi cu Jimin.