~DIMINEAȚĂ ~M-am trezit cu Yoongi lângă mine, care mâ mângâia pe păr.
"Cât e ceasul!" spun eu somnoroasă.
"Neața, și e 12!" spune el și un zâmbet îi apăru pe față.
"Ceee!! 12!!"spun eu și mă ridic cu viteză de lângă el.
"Dar de ce te grăbești asa?!" spun el și se ridică în capul oaselor pe pat.
"Trebuie să mă întâlnesc cu Jisoo la 14!!" spun eu "De când ești treaz?"
"De la 11!" spune el și își lasădu-si capul pe spate.
"Ceee și de ce nu m-ai trezit!" spun eu și fug în baie ca să mă spăl pe față.
"Dormeai asa de adorabil!" spune și vine în ușă băi.
"Bine, acum lasă-mă să mă pregătesc!" spun și îl scot din baie.
"Vin și eu!" spune el cred că de pe pat.
"Nuuu!" strig din baie.
"De cee!?" strigă el.
"Pentru că trebuie să discutăm ceva important, fără tine!" spun eu și accentuez ultimele cuvinte.
"Bine, dar măcar lasă-mă să te duc până la..." spune el.
"La mall!" spun și ies din baie ducându-mă spre dulap. Astăzi m-am îmbrăcat în ceva simplu, o rochiță albă cu puțină dantelă la umeri și la bază, lungă până la genunchi, cu mânecă scurtă, lăsată să cadă pe umeri mei, o gheacă de blugi albastră, o pălărie albă cu o panglică neagră, în picioare o pereche de sandale albe cu putină platformă , cu un șnur alb care se înfășurat în jurul piciorului până puțin peste glesnă și ca accesoriu luat o gentută neagra pe umăr cu mâner lung.
" Ești gata?" mă strigă Yoongi din sufragerie.
"Acumm!" strig eu și ies din cameră.
"Uuu ce frumoasă ești!" spune și se ridică de pe canapea "Vii?" spune și se îndreaptă spre ușă.
" Mulțumesc! Vin acum!" spun și ies după el.
"Mergem cu mașina mea!" spune și deschide portiera.
"De ce?"
"Trebuie să mă întâlnesc cu băieți!" spune și intră in partea șoferului.
"Ok!" spun și îmi pun centura.
~~
"Mulțumesc!" spun și ies din mașină.
"Sună-mă când termini!" spune el după care pleacă.
"Ok!" spun și mă îndrept spre Jisoo care statea în fata intrări.
"Ce faci?" spune ea și mă îmbrățișează.
"Bine, a ajuns!?" spun eu și mă uit prin toate părțile.
Astăzi a venit fratele lui Jisoo, Kim Hyung Sik, adică prietenul meu și al ei cel mai bun, e un băiat de 22 de ani, foarte înalt, drăguț cu părul de culoare negru-brunet.
"Va ajunge în 20 de minute!" spune ea după care intrăm în mall.
"Te rog nu îi spune asta lui Yoongi, după o să se supere pe mine!" spun eu și o prind de mână.
"Nu crezi că o să se supere mai tare dacă află singur!?" spune ea și se așează pe o bancă de lângă intrarea în mall.
"Ce nu știe nu-l poate afecta, nu?" spun eu și mă așez lângă ea.