Capitolul 2

299 14 0
                                    

"Nu-i frumoasă să nu răspunzi la mesaje" spune el apropiindu-se de mine.

"Lasă-mă în pace" spun eu puțin nervoasă

"Și dacă nu ce!?" se auzi vocea unuia dintre prietenii lui, era un băiat mai înalt ca mine cu ochi negri și păr negru.

"Să îți fie clar, vreau ca tu și prințesele tale să mă lăsați în pace, clar!!?" am spus în timp ce mi-am tras mâna din strmsoara lui după are am pleca spre clasă pentru că începea ora.
Deodată se auzi cineva din spate :

"Mă cheamă Yoongi nu prințesă!!"

~Perspectiva lui Yoongi~

Fata asta are ceva special dar nu pot să îmi dau seama ce, dar sunt sigur că are acel ceva ce îmi doresc la o fată

Deodată simt o mână care mă întoarce spre el și îmi spune :

"Intră în clasă prințesă!" mă uit spre fata lui și observ că e J-hope care mai că râdea în hohote.

Mă uit la el cu o privire de parcă îl străpung prin inimă și apoi intru  în clasă mă pun în bancă și aștept să intre profesorul.

~Perspectiva lui Yoona~

După ce am ajuns în clasă m-am așezat în bancă lângă Jisoo care mă întrebă ce sa întâmplat pe hol, pare să fi văzut toată șcena.

"Ce e între tine și băiatul ăla?" spune Jisoo în timp ce îmi flutură mâna prin fața ochilor mei pentru a-mi atrage atenția de la ușa clasei care părea destul de interesantă în acel moment.

"C-ce ai spus?" mă întorc spre ea cu o privire destul de somnoroasă.

"Te-am întrebat ce este între tine și băiatul de pe hol?" spune ea.

"Nu e nimic între mine și acel băiat  nici măcar nu i-am reținut numele!" spun eu puțin îngânfată.

"Bine nu trebuie să te comporți așa! spune ea cu o voce de copil mic.

" Atunci hai să încheiem acest subiect, bine?! "

"Bine, ai planuri pentru azi după liceu?" spune Jisoo

"De ce?"

"M-am gândit să mergem până la mall, poți?"

"Păi nu prea pot am ore de baschet de la 16:00 la 18:00 și după am de învățat, poate altă dată!" spun eu și apoi observ o privire dezamăgită care se uita la mine, era Jisoo.

Tocmai se terminaseră orele și eram gata să plec acasă ca să îmi iau echipament pentru baschet. Când ies pe poarta școlii observ un băiat care stă rezemat de gardul școlii, trec liniștită pe lângă el și deodată aud o voce de băiat cunoscută .

"Unde mergi asa grăbită, pisi?" spune băiatul după care îmi rânjeste.

"Unde vreau eu, și nu îmi mai spune pisi, clar prințesă?" spun eu cu un ton arogant.

"Ți-am spus că mă cheamă Yoongi asa că nu îmi mai spune prințesă!" spune deja puți enervat după care își dă ochi peste cap.

"Bine prințesă, paa!" spun eu cu un rânjet pe buze după care plec mai departe și din spate se auzi un pufăit insistent .

Am ajuns acasă unde am mâncat și eram gata să plec la  baschet . Ajunsă acolo mă schimb într-o pereche de pantaloni scurți și un tricou puțin fărguț. Intru în sală și deodată sunt anunțată de profesor  că vor veni echipa de baschet formată doar din băieți de la celelalte cursuri și vom juca un joc fetele contra băieți.
Deodată am văzut cum pe usă încep să intre niște băieți îmbrăcați în echipament de baschet, și ce să vezi ultimul era chiar prințesă Yoongi care învârtea o minge de deget, nu îmi vine să cred nici aici nu am liniște
El se holba la mine părea să mă soarbă din priviri după care își mușcă busa de jos.

Cum am ajuns să te iubesc [YOONGI] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum