Capitolul 15

123 4 0
                                    

Dimineață

Razele soarelui care treceau cu usurintă prin materialul perdelei de culoare albă care încearcă mă trezeasc la realitate. Incerc să mă ridic dar il observ pe Yoongi care dormea ca un îngeraș pe pieptul meu acoperit doar de un maieu. Incep să îi fac mici cerculete pe toată fața, incercând să îi memorez fiecare detaliu al fetei sale minunate, am incercat să nu il trezesc, dar in zadar, deodată cei doi ochi negri sau deschis lăsându-mă să mă pierd in ei pentru câteva secunde.

"Ai de gând să te holbezi la mine toată ziua?" spune Yoongi si un rânjet ii apăru pe față.

"Poate" spune eu si continui să îi fac cerculețe pe toată fata cu buricul degetelor.

Deodată un ciocănit insistent mă făcu să tresar din pat lăsându-l pe Yoongi in capul oaselor pe pat. Cobor in fugă  să văd cine mă deranjează la ora asta asa de devreme. Când deschid usa nici nu apuc să spun ceva că pe mine sare Jisoo, doborându-mă pe podeaua rece cu ea peste mine.

Perspectiva lui Yoongi
 
Aud o bătaie insistentă in usă apoi pe Yoona sărind din pat ca arsă  mai fugind până la ușă, lăsându-mă singur in cameră pe pat ridicat in capul oaselor. Stau asa timp de 5 minute nemișcat si deodată aud o bufnitură de la parter, sar din pat speriat de ce sa auzit si ies in fugă din cameră.

"CE S-A ÎNTÂMPLAT!??" strig eu din capul scărilor, după putin timp o observ pe Yoona intinsă pe jos in fata usi cu Jisoo peste ia, mai tipând de bucurie să isi vadă prietena.

"Ce-i cu voi!?" spun eu  cu putin amuzament in voce si mă indrept spre ele.

"Uite nebuna asta ma doborât!" spune si incearcă să se ridice.

"Mi-a fost asa de dor de tine!" spune Jisoo îmbrățișând-o pe Yoona apoi ridicându-se de pe ea.

Perspectiva lui Yoona

Mă ridic de pe podea si imi zăresc prietena cu un zâmbet pe buze exagerat de mare, observând-o asa de fericită mi-am dat seama ca vrea ceva.

" Ce vrei? "spun eu cu sarcasm in voce.

" De unde ți-ai dat seama!? "spune ea uimită de spusele mele." Nu mai contează... Vi azi cu mine la mall? Vreau să imi cumpăr incă niste haine! "spune si mă prinde de mâini incepând să sară.

" Si eu ce primesc in schimb? "spun eu sarcastică.

" Bucuria de a sta cu cea mai bună prietenă a ta? "spune ea nedumerită.

" Cum zici! "spun eu si inchid usa deoarece afară era frig." Așteaptă-mă aici! "spun eu și urc spre camera mea cu Yoongi  in spate meu.

Am intrat in cameră si m-am dus direct la baie unde am făcut un dus si după mi-am făcut rutina.

Am iesit din baie doar cu un prosop pe mine, Yoongi stând pe pat, văzându-mă și-a muscat buza.

" Ieși!!" spun eu si fac semn cu mâna inspre ușă.

"Binee!" spune el si isi lasă capul in jos iesind din cameră mai mult târându-se decât să meargă.

După ce Yoongi a iesit din cameră am mers in fata dulapului unde mi-am ales cu ce să mă îmbrac:

După ce Yoongi a iesit din cameră am mers in fata dulapului unde mi-am ales cu ce să mă îmbrac:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Merg in sufragerie, Jisoo stătea pe canapea pe telefon si Yoongi cred că e in bucătărie.

"Mergem?" spun eu si imi pun mâna pe umărul ei.

"Hai!" spune si se ridică de pe canapea mergând spre ușa.

"Noi plecăm!!" strig eu cât să mă audă Yoongi.

"Stai că vin si eu!!!" strigă el si coboară in fugă pe scări luând pe el o geacă.

"Poate să vină cu noi!?" spun eu și mă uit la Jisoo.

"Nu!" spune Jisoo hotărâtă.

"De ce!?" spun eu cu ochii de cățeluș.

"Daa... De ce!??" spune Yoongi in timp ce mă ia in brațe de la spate.

"Păi eu si Yoona trebuie să discutăm ceva.... Important!" spune Jisoo si ma trage de mână din bratele lui Yoongi.

"Aaa... Bine!" spune Yoongi si își lasă capul in jos.

"Nu te supăra, bine?" spun eu si îi ridic capul cu două degete cât să mă privească in ochi.

"Bine!" spune putin bosumflat.

"Asa, acum hai să mergem!" spun si ii dau un sărut scurt pe buze după care plec spre usă. "Aa... Si dacă pleci inchuie usa!" spun după plec cu Jisoo la mall.

LA MALL

"Șiiii.. Ce facem!??" spun eu si păsesc înăuntru.

"Mergem la o cafea!?" spune Jisoo.

"Da, sasa nu mi-am băut cafeaua azi dimineață!" spun eu, după care plecăm împreună spre prima cafenea.


"Deci....??" spun eu si mă pun la prima masă pe care am văzut-o.

"Deci ce?!" spune Jisoo si se asează lângă mine.

"Deci ce vrei să imi spui de nu a avut voie Yoongi să vină cu noi!?" spun eu si mă uit in meniu.

"Îți spun după ce ne comandăm ceva!" spune ea in timp ce un chelner vine să ne ia comanda.

"Bine, eu as dori o cafea fără lapte si fără zahăr, si tu..??" ii spun eu chelnerului după mă uit la Jisoo.

"Eu vreau un latte machiato!" spune Jisoo chelnerului cu un zâmbet pe buze.

"Imediat!" spune el și pleca de la masa noastră.

In mai putin de 10 minute apare chelnerul cu chafeaua noastră.

"Acum spune!!" spun eu si sord o gură de cafea.

"Păiii....

Cum am ajuns să te iubesc [YOONGI] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum