Capitolul 6

214 10 0
                                    

~DIMINEAȚĂ ~

M-am trezit cu o durere îngrozitoare de cap, nu înțeleg de ce dar da, m-am ridicat din pat deabea tinându-mă pe picioare până la baie, mi-am făcut rutina și am decis să nu merg azi la școală pentru că mă simțeam mult prea rău.

Mi-am făcut rutina și am decis să merg să mănânc ceva.  Am ajuns în bucătărie unde am mâncat un bol de  cereale cu lapte apoi m-am dus înapoi în cameră unde m-am trântit în pat și am adormit.

......

M-am trezit la ora 10:00 de către o pufnitură, m-am întors spre geam și am observat că cineva dădea cu pietre în geamul camerei mele. M-am îndreptat spre geam când  observat că persoana care dădea cu pietre în geam era chiar Yoongi, ce căuta el aici??

Mi-a făcut semn să deschid geamul.

"Ce vrei?!" spun eu deschizănd geamul.

"Am venit să văd ce faci!!" strigă el.

"Pfff" spun eu depărtându-mă de geam. Deodată se aude un zgomot de la geam, era Yoongi care a intrat pe geam, mă pufnit râsul.

"Ce este asa amuzant?" spune el punând botic.

"Tu!" spun eu printre râsete.

"Mă bucur că te fac să râzi!!" spune el cu un zâmbet strâmb.

"Ok....ce vrei??" spun eu uitându-mă la cum stă întins pe podea.

"Să văd de ce nu ai venit la liceu azi?"

"De ce te-ar interesa?"

"Doar asa, deci?"

"Ma durut capul ok!"

"Ok... Pot să te întreb ceva?"

"Spune până nu mă răsgândesc!"

"Putem fi și noi prieteni!"

"Ce..... Yoongi bad Boy al liceului cere prietenia unei fete care nu e populară??" spun eu puțin amuzată

" Și ce nu am voie să îmi fac prieteni?"

" Nu am spus asta dar......având în vedere întrebarea ta..de ce nu! "

" Mersi! "

" Ok dar cu o condiție! "

" Ce condiție!? "

" Nu te mai comporți ciudat cu mine!"

"Bine!"

Deci nu îmi vine să cred Yoongi vrea să fie prieten cu mine, bine nu asta e asa ciudat, ciudat e faptul că el era popular și putea să aivă pe cine vrea el prieten si fix pe mine ma ales, o fată nepopulară.
Nu pot nega, era drăguț, adică ochii lui negri mici și adânci, părul lui ce de la distanță părea foarte mătăsos.....ooo nu nu se poate, nu pot să mă îndrăgostesc de el, e un Fuck Boy.

"Ok....acum poți pleca?" întreb eu.

"Dar mai vreau să stau cu tine!" spune el lăsându-și capul pe spate.

"Ne vedem mâine la școală, ok?"

"Bine!" spune el după care se îndreapă spre fereastră pentru a ieși.

"Ști că există ușă, nu?" spun eu arătând cu degetul către ușă.

"Da, dar mie îmi plece mai mult pe aici!" spune cu un zâmbet viclean pe față, "Ne vedem mâine!"

"Ok, ok, pa!"

"Pa, Pisi!"

"Ai spus că termini cu comportamentul ăsta!" spun eu puțin mirată

"Se pare că am mințit!" spune și iese pe geam.

Am lăsat un oftat lung să îmi părăsească corpul după care m-am trântit în pat.

~Seara~

Am decis să ies în curte să mă așez pe leagăn și să privesc stelele.
Stăteam aici de 30 de minute și deja sa lăsat frigul, deodată am simțit o pătură care îmi era pusă pe spatele meu mi-am întors privirea și am observat că era Yoongi cu două căni de ciocolată caldă.

"Ce cauți aici?" spun eu indreptându-mă cu fața înapoi la stele.

"Păi am venit la prietena mea!"

"Ok și de unde ai știut că sunt aici?"

"Păi ai lăsat geamul deschis și când am intrat nu erai asa că am ieșit și te-am zărit aici."

"Și ciocolata?"

"Păi am intrat înapoi m-am întors înăuntru și m-am dus în bucătărie am găsit-o într-un dulap și am zis că nu e o idee rea să fac două pentru noi doi, ști ce greu e să sari pe geam când ai două căni de ciocolată caldă în mâini? Și pătură am luat-o de la tine de pe pat. "

" Aa.. Ok! "spun eu cu un zâmbet pe față la auzul vorbelor sale." Hai stai jos! "

Yoongi s-a așezat lângă mine și am pus pătură pe noi doi apoi mi-a dat cana cu ciocolată caldă care spre surprinderea mea avea și bezele în ea.
Pot spune că m-am simțit bine pentru prima dată în preasma lui Yoongi. Se pare că nu e asa un dobitoc ca la liceu chiar pot spune că e grijuliu și drăguț.......nu nu nu, Yoona nu te poți îndrăgosti de el și punct e un fuck Boy. Nu și punct.

Am stat acolo până la 23:30 sub pătură alături de Yoongi uitându-ne la stele.

"Hai ridică-te și dute în pat să dormi!" spune el în timp ce se ridică de pe iarbă.

"Dar mai vrea să mai stau!" spun eu dându-mi capul pe spate.

"Ba da, mâine trebuie să mergem la liceu!" spune el pe un ton autoritar.

"Bine bine!"
Am luat pătură de pe jos și cănile și am plecat în casă, chiar înainte să intru m-am întors.

"Noapte bună!" strig eu asa de tare încât să mă audă.

"Noaptea bună!" spune el după care sare gardul din spate care nu era prea înalt și a plecat. Nu cred că știe ce înseamnă aia "ușă".

Am intrat în casă unde m-am dus direct în dormitor unde m-am schimbat in pijamale și m-am trântit in pat. Azi a fost o zi frumoasa nu mă așteptam la asta. S-a făcut 00:00 iar eu am adormit.

Cum am ajuns să te iubesc [YOONGI] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum