Capitolul 14

134 6 1
                                    

~DIMINEAȚĂ ~

Mă trezesc de dimineață, mă ridic obosită de pe pat și mă duc să îmi fac bagajul mă așez în fata dupapului cu geamantanul în față și încep să continui să îmi împachetez haine și să le bag înăuntru , la sfărsit când dau să închid geamantanul îmi amintesc de tricoul de la Yoongi, mă ridic și merg la birou unde iau tricoul de pe scaun îl străng la piept și încep să simt mirosul îmbietor al parfumului lui Yoongi, mirosea asa de bine! Îl indes în geamantan și închid. După 5 minute de stat în fata geamantanului gândindu-mă  la diverse lucruri, un bătut în ușă mă trezi din " transa" mea.

"Gata?" întreabă Yoongi din tocul uși.

Am dat doar afirmativ din cap după lăsându-l jos , el uitându-se suspicios la mine.

"S-a întâmplat ceva?" spune el și se așează lângă mine pe vine mângâidumă pe spate .

" Nu" spun eu fără să îmi ridic privirea din pământ.

"Ciripeste!" spune el și imi ridică bărbia cu două degete forțân-dumă să mă  uit în ochi lui.

"O să îmi fie dor de tine!" spun și îmi las capul să cadă pe pieptul său.

"Și mie o să îmi fie!" spune și îmi  mângăie părul negru și mătăsos.

"Promiți că mă vei suna în fiecare zi?!" spun eu și îmi ridic degețelul mic al mâini.

"Tu chiar mai faci promisiuni pe degețel!?" spune el cu un rănjet pe față  eu lăsăndu-mi capul în jos jenantă puțin de gestul meu. Dar după un minut ii simt degetul lui Yoongi impleticindu-se cu al meu, lucru ce ma făcut să zâmbesc ridicăndu-mi capul din pământ.

" Promit! "spune el după care mă ia străns într-o îmbrățișare , eu răspunzăndu-i instant ." Acum pregătește-te! "spune și se desparte din îmbrățișare după care mă sărută pe frunte și pleacă din camera mea.

M-am ridicat de pe podea și mă duc să mă schimb din pijama.
După ce am făcut un dus m-am schimbat în :

Și am coborât în bucătărie unde  mi-am făcut un bol cu cereale, cred că Yoongi e încă în cameră lui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Și am coborât în bucătărie unde  mi-am făcut un bol cu cereale, cred că Yoongi e încă în cameră lui.

Deodată intră pe ușă Yoongi grăbit, trece pe lăngă mine fără să spună ceva, se uită puțin în frigider și după se întoarce repede spre mine îmi "fură" bolul cu cereale din față și începe să îl  mănânce.

"Yaaaaa, aia e mâncarea mea!" spun eu și  încep să gesticulez din mâini.

"Acum e a mea!" spune el și se așează în celălalt capăt al mesei.

"Offff!" oftez eu și mă duc la frigider, unde iau un măr și plec spre sufragerie.

După 30 de minute.

Eu și Yoongi suntem gata de plecare, dar Yoongi caută ceva, acel ceva find cheile mașini.

"Le-ai găsit?" întreb eu din pragul uși.

"Unde au putut să dispară?!" spune el puțin nervos.

Mă uit pe suportul de papuci și văd cheile mașini.

"Iubire?!" strig eu cât să mă audă din sufragerie.

"Le-ai găsit!?" spune el intră-n în hol doar cu capul.

"Da!" spun eu și le flutur pe un deget cât  să le observe.

"Mersi!" spune el și îmi ia cheia de pe deget și îmi dă un sărut scurt pe buze după care pleacă în garaj să scoată mașină.

Am intrat în mașină lângă Yoongi, ma dus pănă la gară unde a stat cu mine până ce am plecat. 

După două săptămâni

Tocmai ce m-am întors de la părinți mei, astea două săptămâni, eu și Yoongi am vorbit tot timpul pe cameră, îmi era foarte dor de el.

Eram in gară tocmai ce ieșeam din tren cu bagajul în mână, nu mi-a luat mult și l-am observat pe Yoongi la 20 metri distanță de mine, cănd l-am văzut am lăsat bagajul și am fugit spre el sărindu-i în brate într-o îmbrățișare strănsă.

"Mi-a fost foarte dor de tine!" spun eu și sărut, îmi era dor de buzele lui, de el.

"Și mie mi-a fost dor de tine!" spune el și mă sărută apăsat.

"Nu mai mult ca mie!" spun și mă cobor din bratele lui.

"Nu vreau să ne certăm din prima zi în care ne-am văzut după 2 săptămâni, asa că hai să mergem!" spune și îmi ia bagajul.

"Mă duci acasă?!" spun eu și îl urmez spre ieșirea din gară.

"Da, unde altundeva să te duc!?" spune el și se uită le mine cu un rânjet pe față.

Eu doar zămbesc și mă îndrept spre mașină lui.

După 30 de minute ajungem la mine acasă, când ies din mașină fug direct la ușa casei o deschizi repede intru și mă trăntesc pe canapea, lăsându-l pe Yoongi să îmi aducă bagajul.
Cănd a intrat în casă s-a așezat la picioarele mele.

"Ești obosită?" mă întreabă el mângăindu-mă pe picior

Eu doar am dat afirmativ din cap și am încercat să mă ridic.

"Te ajut eu!" spune și mă ia pe sus și mă duce în cameră mea unde mă așează pe pat si se așează si el pe pat în spatele meu, adormind amândoi îmbrățișați.

Cum am ajuns să te iubesc [YOONGI] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum