M-am trezit cu o durere de cap insuportabilă, m-am ridicat din pat cu multă lene și m-am dus la baie unde am luat cutia plină cu pastile și m-am întors înapoi în cameră mea unde am luat o pastilă după care au trecut 20 de minute iar pe mine tot mă durea capul, îmi era foame asa că m-am schimbat într-un tricou alb cu 3 mărimi mai mari decât îmi trebuia, o pereche de pantaloni scurți negri și părul l-am prins într-un coc deranjat m-am îmbrăcat în asta deoarece nu cred că am de gând să ies astăzi.
Eram în bucătărie îmi pregăteam niște cartofi prăjiți cu ochiuri, m-am întors cu fața la masa din mijlocul bucătăriei și l-am zărit pe Yoongi care stătea la masă cu telefon in mână."Ce mâncăm astăzi?" spune el cu o voce drăgălasă.
" Neata si tie...... Nu știu de tine dar eu mănânc cartofi și ochiurile astea!" spun eu cu capul îndreptat înspre farfurie.
"Și eu vreau!" spune și face o fată de cățeluș. "Dă-mi și mie!" spune și se uită la mine, buza lui de jos ieșind în evidență
"Nu!" spun eu și mă așez la masă.
Fără să îmi dau seama Yoongi s-a așezat cu scaunul de lângă mine.
"Dacă nu îmi dai și mie o să răstorn farfuria și nici tu nu o să mai mănânci!" spune el iar un zâmbet malefic îi apăru pe fată.
"Bine bine!" spun și mă întorc cu farfuria spre el, am împins cu un deget farfuria până i-a ajuns în față. El a început să mănânce iar eu m-am ridicat de la masă.
"Unde mergi?" spune și se uită la mine.
"Să îmi fac ceva de mâncare!" spun și mă îndrept spre frigider unde am decis să îmi fac clătite.
Am scos ingredientele și le-am așezat pe blatul de lângă aragaz, am făcut aluatul dar când să apuc să bag puțin în tigaie Yoongi s-a ridicat și el și a aruncat cu făină de pe blat în mine.
"CE FACI?! " spun eu intorcându-mă spre el.
"Mă distrez și eu puțin, de ce, nu am voie!?" spune și începe să chicotească.
"A serios!" spun și iau un pumn de făină și îl arunc în el. Fără să îmi dau seama am început un adevărat război cu făină în întreaga bucătărie.
"Gata gata, că nu tu cureți!" spun și îmi ridic mâinile în sus în semn de predare.
"Bine!" spune și pleacă spre sufragerie.
"Hei nu ai de gând să mă ajuți?" strig eu după el.
"NUP!" spune el din sufragerie.
"Hai să facem piatră, hârtie, foarfecă cine pierde curăță!" spune eu.
"Ști că o să pierzi!" strigă el, are dreptate nu eram eu cea mai bună la jocul ăsta, poate de data asta voi câștiga.
"Dacă tot ești asa sigur hai măcar să vedem!" spun eu provocândul.
Yoongi a venit în bucătărie.
"Hai trei din trei!" spune el și se așează în fata mea.
Am început jocul prima data a câștigat Yoongi apoi eu și la ultima tura spre surprinderea mea am câștigat.
"Haaaaaaa..... Am câștigat!!!" spun eu începând să alerg prin bucătărie.
"Nu-i adevărat ai trista!" spune el bosunflânduse.
"Nu am trișat!" spun eu și îi arunc o cârpă care îi lovește fața. "Hai mai repede nu avem timp de discuți, mai târziu avem treabă!"spun ei și bat din palme.