Capitolul 11

188 6 1
                                    

~DIMINEAȚĂ ~

Mă trezit alarma, m-am ridicat alene din pat și mi-am ales niște haine în care să mă schimb din pijama și apoi m-am dus să lac un dus. Azi m-am îmbrăcat într-o pereche de blugi cu talie înaltă un tricou alb băgat în pantaloni a geacă de blugi și pereche de Fila albi.
După ce mi-am terminat rutina am luat o sticla de 2 litri a luat o gură de apă din ea după care am scuipato pe Jisoo.

"Aaaaaaa pabooo ești nebună!!" spune ea și se ridică din pat.

"Și eu te iubesc!" spun după care mă duc la restul camerelor.

Am intrat în cameră lui Jin și Namjoon, am deschis ușa nepăsătoare fără să îmi pese dacă erau în pijama sau nu, am intrat înăuntru am tras pătură de pe amândoi și i-am "spovedit".

"Aaaa ești nebună!" spun ei acoperind-și fetele cu plapumele lor.

"Și eu vă iubesc, acum ridicați-vă si schimbați-vă, trebuie să plecăm!" spun și ies din cameră.

Următoarea cameră a fost a lui Jk, V și Jh, am întrat în liniște ca să nu îi trezesc, m-am dus la baie am umplut sticla cu apă și apoi m-am întors în dormitor.

" Scularea!!!! "strig eu și ii ud pe fiecare împarte.

" Ce vrei de la noi? "spune Jk ridicându-se în capul oaselor.

" Să vă treziți! "spun și bat din palme.

" Dar nu vreau! "spune Jk după care se întinde înapoi în pat.

" Jk? "spun eu de lângă patul lui.

" Hmmm? "spune și se ridica dinou în capul oaselor. Nici nu mai spun ceva că am și răsturnat sticla cu apă în capul lui Jk.

" Uuuuuu! " i-am auzit pe băieți.

" Vreți și voi o porție? "spun și mă întorc către ei.

" Ești nebună! "spune Jk.

" Și eu vă iubesc! Acum faceți un dus și schimbați-vă, luăm micul dejun și plecăm! "spun și ies din cameră.

Ultima cameră a fost a lui Jimin și Yoongi.

Am intrat în liniște mi-am umplut sticla și apoi m-am dus lâng patul lui Jimin. Am turnat puțin apa pe pieptul lui și acesta s-a trezit instant.

" Aaaaa ești...!"nu apuca să își termine propoziția că îi fac semn să tacă și apoi mă îndrept spre patul lui Yoongi, dormea asa de adorabil.

" Yoongi? "îi șoptesc eu la ureche.

" Hmm? "am auzit un mormăit de la el.

" Iubire nu vrei să te trezești? "spun eu și mă uit atentă la el.

" Nuuu! "spune el și se întoarce cu spatele la mine.

" Bine tu ți-ai cerut-o! "spun eu și în următoarea secundă ii torn toată sticla cu apă în cap.

" Ce ai ești nebună??!! "spune acesta ridicându-se repede din pat și fugind spre baie.

" După tine! "strig eu după el." Acum faceți un dus amândoi și după haideti la micul dejun că trebuie să plecăm! "spun și dau să plec din cameră.

" Pabooo! " aud un țipăt din baie.

" Și eu vă iubesc! "spun după care plec înspre camera mea.

Am intrat la mine în cameră unde am dat de Jisoo care își alegea niște haine.

"Dute și fă și tu un dus!" îmi spune ea.

Cum am ajuns să te iubesc [YOONGI] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum