"Păiiii... Imi cam place de Jimin!" spune ea si isi lasă capul in jos.
"Ceee?" spun eu mai să mă inec cu cafeaua. " Serios?!" spun eu.
"Daaa... Nu mă judeca, e adorabil!" spune ea cu obraji imbujorati.
"Siiii.... Ce ai de gând să faci?!" spun eu si mă uit la ea cu un zâmbet mare pe buze.
"Păi as vrea să ii spun dar imi e frică că o să mă refuze!" spune ea si nu mă lasă să o privesc în ochi stând cu palmele pe față .
"Oooo....nu o să te refuze crede-mă, si el te place sunt singură!" spun eu si o mângâi pe spate.
"Chiar crezi asta!?" spune ea si se uită la mine.
"Daa.. Sunt sigură!" spun eu si mă pun la locul meu.
"O s-o fac, dar nu acum!" spune ea.
"Când vrei tu! Acum hai să plecăm!" spun eu si plătesc chelnerul.
"Da... Hai să mai facem niste cumpărături si plecăm!" spune ea si se ridică de la masă.
"Bine!" spun si mă ridic si eu.
După 3 ore de mers prin mall.
"Mergem!??" spun eu si mă asez pe o bancă.
" Incă 5 minute!" spune ea si se indreaptă spre alt magazin.
"Dar acum chiar vorbesc serios, magazinul ăsta si gata!" spune ea si intră într-un alt magazin.
După alte 30 de minute.
"Gataaaa!" spune eu si ies din mall.
"Hai că nu am stat asa mult!" spune Jisoo din spatele tău.
"Tu glumesti? Mi-au iesit si fire albe!" spun eu si imi bag mâinile in păr.
Jisoo incepe să râdă.
"Ăăăă... Cred că o să chem un taxi!" spun eu si fac semn către hainele din mâna lui Jisoo.
"Ai dreptate!" spune ea si lasă câteva plase pe jos.
Am sunat un taxi care după 15 minute a ajuns.
"Urcă!" spun eu si deschid usa taxiului.
"Tu nu vi!?" spune ea si intră in taxiu.
"Nu eu mai vreau să mă plimb!" spun eu.
"Aaa... Bine!" spune si inchide portiera.
Mergeam linistită spre casă când deodată trec pe lângă un grup de vreo 3 băieți care tot spuneau ceva dar nu am fost atentă.
"Uuuuu... Uite ce avem avem aici!" spune unul dintre băieti si mă prinde de mână.
"Lasă-mă sau te pocnesc in moacă!!!" spun eu nervoasă
"Dar nu vreau!" spune si mă trânteste de peretele unui bloc
"Lasă-mă!!!" spun eu si incep să mă scutur dar nu reusesc să scap iar băiatul incepe să mă sărute pe gât.
In mintea mea nu mai aveam scăpare.
Deodată văd cum băiatul e luat de pe mine. Observ o persoană mult mai inaltă decât mine care mă prinde de mână si incepem să fugim până nu ii mai vedem pe băieti ăia. Am început să incetinim până când deja parcă ne plimbam. Într-un final imi iau inima in dinti si sparg linistea."Cine ești?" spun eu si mă uit la el pret de o secundă după imi indrep capul spre trotuar.
"Un multumesc nu ar strica!" spune si se uită la mine.