~~DIMINEAȚĂ ~~
M-am trezit, cu greu și cu lene m-am ridicat din pat și m-am dus la baie mi-am făcut rutina apoi m-am schimbat în asta:
Apoi m-am dus în bucătărie unde am am luat micul dejun.
Mi-am luat ghiozdanul și am pornit spre școală, am ajuns cu o jumătate de oră mai repede decât trebuia.
Am mers spre dulapul meu pentru a-mi lua cartea de coreeană, în drum spre dulap am trecut pe lângă gașca de "prințese ", când am trecut pe lângă ei am auzit niște vorbe de genul "Mrrrr!!" și "Bunăciune!!" dar nu le-am băgat în seamă și am mers mai departe fără să reacționez. M-am oprit la dulap mi-am luat cartea și caietul și am vrut să plec când deodată simt cum o mână trântește ușa dulapului mai să îmi prindă mâinile, mă întorc și văd că cineva stă în fata mea și nu mă lasă să trec, simt cum se apropie de mine dar spre norocul meu cineva la prins de umăr și la tras de pe mine asa fel încât să pot pleca, se pare că cel care ma ajutat a fost Jimin apoi mi-am dat seama că Yoongi era cel care a închis ușa dulapului și nu mă lăsa să plec, i-am mulțumit lui Jimin apoi am plecat spre clasa mea.Trecură deja 3 ore și acum aveam pauza de prânz ,am intrat în cantină alături de Jisoo și ne-am așezat la o masă dintr-un colt al cantinei. Deodată cineva sa pus lângă mine, era Jimin:
"Pot să stau aici?"
"Având în vedere că deja te-ai pus jos se pare că da!" spun eu cu un rânjet pe față.
Nu a mai spus nimic și a continuat să mănânce.
Sa sunat de intrare în clase.
~~~~Orele au trecut foarte repede.
Ieșit din liceu și eram pe punctul să ies pe poarta scoli când cineva ma prins de mână și ma întors spre ea, era Jisoo.
"Nu mă aștepți?" mă întreabă ea.
"Sigur, cât trebuie să mai stau?"
"Păi cam o jumătate de oră, am de făcut un proiect și nu cred că va dura mai mult."
"Bine te aștept aici." spun eu după are îmi dau ghiozdanul ios și îl pun pe trotuar apoi mă razăm de zidul școli.
O așteptăm de Jisoo de 10 minute și deja m-am plictisit, am decis să mă duc la cafeneaua de lângă școală și peste 20 de minute să mă întorc și merg cu Jisoo.
Mi-am luat ghiozdanul și am plecat la cafenea.
Am ajuns, m-am așezat la o masă după care mi-am comandat un cappuccino.Stăteam aici de 10 minute până când aud cum cineva sa așezat lângă mine. Am crezut că e Jisoo asa că mi-am ridicat privirea din telefon și când am ridicat ochii la acea persoană se pare că nu era Jisoo.
"Ai termi........ Ce cauți aici!?" spun dându-i seama că defapt nu era Jisoo.
"Nu am voie să stau la o cafea împreună cu o colega de liceu?" spune Yoongi după care se uită la mine cu un rânjet pe față.
"Nu, asa că ridică-te și pleacă!" spun și mă uit serioasă la el. "De ce râzi, ce e asa amuzant?"
"Păi să vezi tu ești plină de spumă pe buze!" spune el în timp ce eu mă șterg repede de spumă.
"Bine, acum pleacă?" spun eu puțin nervoasă.
"Ce este între tine și Jimin?"
"Dar de ce te interesează?" spun eu cu o față curioasă.
"Doar am vrut să știu" spune el după care își îndreaptă privirea către geamul cafenelei.
"Păi suntem pri...." nu apuc să termin ce aveam de spus că îmi sună telefonul semn că am primit un mesaj.
"Cine e?"
"Nu te interesează pe tine" spun eu după care mă uit înapoi în telefon.
Era un mesaj de la Jisoo.
"Se pare că vine prietena mea, asa că dispari de aici până când nu vine!" spun eu și arăt cu mâna spre altă masă."Și dacă nu vreau, ce?" spune el și se întinde peste masă până ajunge mai aproape de mine.
"Dacă nu mă mut eu!" spun eu și îmi iau ghiozdanul gata să mă mut.
"NU... mă mut eu!" spune el și se mută la masa de lângă mine.
"Ce căuta prințesa aia aici?" spune Jisoo luându-mă de mine prin surprindere.
"Nu știu, a venit aici și mă tot intreda tot falul de chestii!" spun eu dându-i ochii peste cap.
"Gata nu mai contează!" spune ea închizând subiectul.
"Comandă-ți și tu ceva!" spun eu luând capuccino-ul meu în mână.
"Sigur!" spuse ea după care își comandă și ea un cappuccino.
Am sat în jur de o oră împreună cu Jisoo după care am decis să plecăm.
~
Am ajuns acasă am mâncat ceva și după am decis să mă uit la un episod din K-drama mea preferată dar se pare că am adormit la jumătatea ei.
~~
Hei, ce credeți că o să se întâmple în următorul capitol? Aștept comentările voastre.