Capitolul 7

216 13 0
                                    

~VINERI~

Tocmai m-am întors de la școală, in sfârsit weekend, am fugit direct la mine în cameră și m-am trântit pe pat, ghiozdanul aruncându-l într-un colt al camerei. Imediat as fi ațipit dacă nu se auzea un cântec de pian din sufragerie, m-am ridicat puțin speriată am luat bâta de beizbol de sub pat, nu mă întrebați de ce o am acolo, am ieșit tiptil din cameră. Era în tocul uși de la sufragerie cu bâta în mână gata să lovesc persoana care mi-a intrat în casă. Am deschis ușa încet încât să nu audă persoana ca să îi pot face felul, când m-am uitat în direcția pianului de lângă canapea  se zărea   un băiat, mi se părea cunoscut, era Yoongi care cântă la pian, nu am știut ca știe să cânte la pian, m-am apropiat încet de el până am ajuns în spatele său, m-am uitat la locul de lângă el as fi vrut să mă așez dar  ceva nu mă lăsa. Eram în spatele lui m-am poziționat asa fel încât să îl speriu.

"Booooo!" am spus e mai mult urlând așa de tare încât să mă audă vecini.

"Aaaaaaaa....... Asta pentru ce a fost!" spune el cu ochii mari.

"Pentru ca ai intrat în casa mea fără să îți dau voie" spun eu cu bratele încrucișate la piept.

"Credeam că vei ști că sunt eu."

"De unde vrei să știu, și cum ai intrat? " spun eu

"Gata nu mai contează cum am intrat am eu metodele mele, acum i-a loc!" spune și arată cu privirea spre locul de lângă el.

"Ummmm... Ok!" spun și mă așez lângă el."De când cânți la pian?"

"De la 12 ani!" spune el neluându-și privirea de la pian.

"Aaa... Drăguț!" spun el și mă uit la clapele pianului.

"Și tu de ce ai un pian, ști să cânți?" spune el de data asta cu privirea la mine.

"Da, știu să cânt la pian, de ce ești asa de surprins?"

"Nu sunt surprins doar am fost curios!" spune și se întoarce cu fată înapoi la pian.

"Ok!" spun eu și mă uit la pian.

Au trecut o oră de când eu și Yoongi stăm și cântăm la pian. Deja mi se făcuse foame. M-am ridicat de pe băncuta pianului și mă îndreptăm spre bucătărie.

"Unde te duci?" spune el și se uită la mine.

"La bucătărie, imi e foame, vrei și tu ceva de mâncat, fac ramen!" spun eu și mă uit la el

"Sigur, de ce nu?" spune și se întoarce la pian.

A trecut o jumătate de ora iar eu tocmai am terminat ramenul, mă îndreptăm spre sufragerie iar acolo l-am găsit pe Yoongi stând pe canapea căutând un film pe televizor.

"Ne uităm la un film și nu știu eu?" spun eu atăgândui atenția lui Yoongi.

"Da, acum hai aici cu mâncarea aia că mi foame!" spune el cu o voce destul de nostimă ceea ce ma făcut pe mine să chicotesc.

Am stat pe canapea și ne-am uita la un film timp de 2 ore deja era 23 :00.

"Nu ar trebui să pleci?" spun eu și îmi îndrept privirea  spre ceasul de pe perete.

"Nu e tărziu, nu vrei să mergem la o plimbare?" spune el uitându-se la mine.

"Sigur, mă schimb în ceva mai gros și vin, până atunci dute și tu și schimbăte în ceva mai gros!"spun eu.

" Bine, în 20 de minute mă întorc! "spune el în timp ce se incalță și iese din casă.

Am fugit la mine în cameră unde m-am îmbrăcat într-un hanorac cu două mărimi mai mari decât îmi trebuia mie și o pereche de blugi negri, ca accesoriu am luat un ghiozdănel mic negru.

Trecură 15 de minute și deja Yoongi era la mine acasă.

"Ești gata!? " urlă el din tocul uși.

"Da!" spun eu în timp ce ies de la mine din cameră. Spre surprinderea mea și Yoongi era îmbrăcat în negru, pot spune că ne-am asortat.

"Atunci hai!" spune el

M-am încălțat în niște ghete negre de piele întoarsă și am plecat.

"Siiiii.... Pe unde ne plimbăm?" spun eu cu o voce firavă.

"Hai în parc!" spune el  după care mă prinde de mână și mă trage după el, gest ce ma surprins și ma făcut să  roșesc, e prima oară când roșesc din cauza unui băiat.
Am ajuns în parc și ne-am așezat pe o bancă.

"Acum ce facem?" spun eu cu privirea în altă direcție.

"Hai să mergem până la un nonstop să ne luăm ceva de băut!" spune el și se ridică de pe bancă.

"Ok!" spun eu și mă ridic de pe bancă.

Am intrat în magazin, unde ne-am dus direct la frigiderele cu sucuri. Mi-a luat foarte mult să decid ce băutură vreau asa că am luat o cola, la fel și el. Când am ieșit din magazine spre surprinderea mea ploa destul de tare, când am văzut asta primul meu  instinct a fost să fug prin ploaie. Am fugit din tocul uși magazinului sub privirea lu Yoongi și am început să mă învârt printre stropi de ploaie.

"Ce faci?" spune Yoongi alergând spre mine cu geaca lui în mână pentru a o pune pe mine.

"Mă invârt prin ploaie!" spun eu și îmi continui treaba.

"Văd asta, dar de ce?"

"Pentru că e relaxant, încearcă!" spun eu și încep să fug cu Yoongi pe urmele mele.

"Stai, așteaptă, o să răcești!" spune el gâfâind

"De ce îți pasă?" spun eu și încep să fug și mai tare.

"Pentru că nu vrea să răcești, acum oprește-te!" spune el și mă prinde din urmă.

"Dar îmi plece!" spun eu în timp ce cad în genunchi pe iarba din parc.

"De ce faci asta?" spune el în timp ce se pune lângă mine.

"Pentru că asta fac de când eram micuță și imi place, mă realaxază!" spun eu și mă ridic.

"Hai să te duc acasă!" spune el și se ridică.

"Bine hai!" spun eu.

În drum spre casă am văzut o baltă care striga la mine să sar în ea asa că nu am rezistat și am sărit în ea  atât de tare încât m-am udat din cap până în picioare.

"Termină!" spune el pe un ton autoritar.

"Termină tu și hai aici cu mine, o să vezi e foarte relaxant!" spun și continui să sar.

"Eu nu sunt un copil!" spune și se uită serios la mine.

"Bine atunci!" spun și sar în baltă atât de tare încât îl stropesc.

"Oo nu cred că ai făcut asta!" spune el și nici nu apuc să spun ceva că sare și el în baltă.

Am terminat de sărit în baltă după care am pornit în fugă spre casă.

"Noapte bună!" spune el după care pornește în viteză spre casa lui.

"Noapte bună!" spun eu și nu mă mut din fata uși până ce nu îl mai văd, un zâmbet involuntar mi-a apărut pe față.

Am intrat în casă și am urcat direct în cameră mea unde mi-am luat pijamalele și am plecat spre baie unde am făcut o baie cu apă fierbinte ceea ce mi-a scos frigul din oase. După ce am terminat m-am schimbat în pijamela și m-am pus să dorm.

Cum am ajuns să te iubesc [YOONGI] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum